Güncellemeler
1 ay
birinden etkilenenin aklı diğerinde kalıyor mu sonraları? ben bir kadın olarak bu ikilemi yaşıyorum gibi ama hayatımda biri yok şu an belki ondandır :)

Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
1. Profil korku filminden 2. Profil dağılmış olan at hırsızı ekibinden çıkmış gibi. Ben ikisininde aynı anda çeksem. Olmazmı.
Öngörülemezle uğraşamam aldatma potansiyeli de vardır onun. 2. Si olsun aynı dili konuşup samimiyet kurabilelim
Neyi neden nicin ve zamanlama önemli yoksa idare edilebilir bir durum
hangi kadın sana "onunla hayatı geçiririm" hissi verir
Karışık olabilir bu sayede belirli bir monotonluktan kurtulmuş olur ilişki gerektiği yerde ilişkiyi rayına oturmayı bilirim yönetmeyi bilen biri için sorudaki iki farklı karakteri kendi istediğim şekilde yönlendirebilirim no sorun
ikisinden de olsun diyorsun little little little into the middle
Arada farklılık ilişkileri monotonluktan çıkartır
mümkünse tek eşlilik en güzeli başka yerlerden heyecan almalı ilişkiyi hayat zaten yeterince heyecanlı olabiliyor onu birlikte karşılamak bence doğru kişiyle monotonluğu imkansız kalabilir
Her zaman tek eşlilik ( very nice ) sade bir kalıp olmadıktan sonra ilişki yürür
Hayatında olursam tam anlamıyla içtenligini hissetmek isterim çünkü aklım kalbim kimseyi hissetmedi olurda enerji sevgi olur zaten insan anahtarı bulmuştur ikilem olmaz insan deli
her ne olursa olsun samimi kendi olan dişi
🤌🏻♥️
kendi olduğunda insan özgür olur özgür olunca da hayat daha güzel olur
öyle kesinlikle...
en büyük özgülük nedir sizce
fazladan düşünmemek.. yaşayabilmek.
sizce?
vicdanın ve aklın arasında kalmadan kendini yargılamak zorunda olmadan yaşamak
bu da ahmakça mı olurdu? bazen ipin ucunu kaçırınca da bunu sorguluyorum
sorgulamak çelişmek güzeldir çelişmeden insan gelişmez derler ama ben çok çelişiyorum da geliştiğim konunda çok umut yok gibi
aslında inancımız tamamlıyor her şeyi de biz gördüğümüz o şeye dokunmayı beceremiyoruz. kalpler ancak onu anmakla huzur bulur. ancak diyor sadece bir tek.. :)) neden başka şeyler arayıp duryoruz ki di mi
arama yetinmemek fıtratımızda var
yanlış yerde geziyor bu kuş bu yüzden yalnız uçuyor bu kuş * belki de göksel haklı
yanlış yer göreceli bir kavram
çok özel değilse genel manada mutlu musunuz? önemli olan bu
sınav dönemindeyim, her anlamda :) şükür olana..
sınav döenmi hayat sınavı bitmezz okul sınavı ise en keyifli yıllar olsa gerek ben şu anda sınav hazrılayan ve okuyan kısımdayım ama sınava giren olmayı tercih ederdim
okul sınavları bence de keyifliydi.. ama bu da keyifli ve sınav hazırlamak da keyifli olmalı.. sadece sınav hazırlarken değil de sınava hazırlanırken kaygı daha çok zorluyor gibi
hazırlık dönemi insanın gençlik yılarına geldiğinde kaygılar gelecek korkusuyla birleşiyor
hele bir de geç kalınmışlık hissi olunca neyse karamsar'a bağlamıyorum bu hiçbir şeye iyi gelmiyor o yüzden şimdi biraz uyuyayım alayım iyi geceler teşekkürler:)
çok uzatmak istemiyorum özrü dilerim * geç kalmak diye bir şey yok kanımca zaman her daim akıyor mühim olan sizin olan ana denk gelmek hayatınızın doğru anı vardır geç kalmak yoktur teşekkürler güzel sohbet için sevgilerle ugur
🤌🏻🌝🙏🏻
Karakterli olduktan sonra sempatik eğlenceli hoşsohbeti de gelir peşinden
Bir gece için nasıl donanıma sahip olduklarıyla hiç ilgilenmedim
uzun süreli ya da anlık seni çeken tip
Olgun kadın candır gerisi heyecandır
Kesinlikle vahşi kadın
uzun süreli ilişki kurulabilir mi onunla
Kurulur bence normal hayatta o vahşi olucak yatakta ben böyle bir ilişkiyi isterdim
kadın sadece kadın :D
Dişi olsun
olsun be ya
Sempatik eğlenceli tabiki
Dişil enerji
sence ne dişil enerji? herkes farklı bir şeye diyor anladığım kadarıyla..
Kadınlığını hissettiren yani genel istekli kadın davranışları