Kendimi diğer insanlardan farklı eşsiz önemli iyi hissediyorum normal mi?

Çünkü kimsenin hakkını yemiyorum ve hakkımı da yedirmiyorum kimsenin arkasından dedikodu yapmıyorum kötü söz kullanmıyorum olabildiğince az öz konuşuyorum rutin bir hayatım var ahlaksızlık yapmıyorum kimsenin kuyusunu kazmıyorum insanları menfaatim için kullanmıyorum. Kim bunları yapıyor bu zamanda? Çevreme bakıyorum hiç kimse dikkat etmiyor.

Kendimi diğer insanlardan farklı eşsiz önemli iyi hissediyorum normal mi?
Cevapla