Güzel değilsin ama tatlısın denilen kız olmak normal mi, bu hisle nasıl barışırım?

Kız olmaktan men edilmiş gibi hissediyorum, hayata 10-0 geride başlamışım

Güzel değilsin ama tatlısın denilen kız olmak normal mi, bu hisle nasıl barışırım?
Cevapla