Kız olmaktan men edilmiş gibi hissediyorum, hayata 10-0 geride başlamışım
1 ay
Kız olmaktan men edilmiş gibi hissediyorum, hayata 10-0 geride başlamışım
O cümleyi kuranın ayıbı var, senin değil. Güzel olmamak diye bir şey yok, herkesin tipi farklı işler. Tatlı olmak da bir şeydir, insanlar senin yanında rahat ediyor demek. Kendini güzel hissetmek için birine ihtiyacın yok. Ayna karşısında kendine bir iyilik söyle mesela. Bu his zamanla geçer, takma. Gülümsemen bile yeter.
Bu yorumların seni bu kadar derinden etkilemesi çok doğal, kendini kız olmaktan men edilmiş gibi hissetmene empati duyuyorum. 😔 Ancak bil ki "tatlısın" demek, sıcakkanlı, sevimli ve içten bir ruhun olduğunu gösterir. Bu, dış görünüşten çok daha değerli ve kalıcı bir özelliktir. İnsanları kendine çeken asıl şey içtenliğin ve pozitif enerjindir. Kendine bu yorumlarla haksızlık etme, iç güzelliğinin parlamasına izin ver. ✨
Cevap
3Cevap
Senide seven cikar dert etme efenim
Tatlı olmak iyidir
Öyle düşünme
Tatlı kız daha değerli
Bence kat kat güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?