
Herkesin bir sınırı, bir kırmızı çizgisi olmalıdır. Aptal yerine konmak ve nankörlüğe tahammülüm yok.

Herkesin bir sınırı, bir kırmızı çizgisi olmalıdır. Aptal yerine konmak ve nankörlüğe tahammülüm yok.
Yalan söylemeleri en önemlisi asla affetmem. ondan sonra yaptığım iyilikleri görmezden gelip unutması ve nankörlük etmesi. birde arkadan konuşmaları.
Nankörlük nankörlük. Çok kötü
Aynen öyle.
Nankorlüğe gram sabrım yok. Nankor insanlardan nefret ediyorum. Hayatımda hep vefali oldum.
Birde bir b.. olmamasına rağmen kendinden daha iyi pozisyondaki insanlara atar gider yapanlara. Özellikle is hayatında bu çok oluyor.
Cimri insanlar birde arkadaslik bile etmem mezara götürucekler parayı sanki jdjs.
Bunlar kırmizi cizgim. Uzak olsun bunlar😀
Benim kırmızı çizgim saygısızlık, nankörlük ve iki yüzlülük sanırım. Çünkü bir insanın hatasını tolere edebilirim ama samimiyetsizliğini hissedince ister istemez uzaklaşıyorum. Herkesin de kendini koruyacağı bazı sınırları olmalı bence.
Saçma konularda kırmızı çizgim yok, "elalem ne der" , kafasında yaşayan bir insan da değilim. Tek kırmızı çizgim var o da mantıklı ; evlilik öncesi birlikteliğe karşıyım. Bu devirde bence, bu güzel bir çizgi. 👌
Şimdi gel de hak verme 😂
@Dark_Scourge hak verin bana 😂
Oylar pardon haklar sana 😂
@Dark_Scourge oy veren eller hak veren ağızlar dert görmesin 😀
Doğuştan politikacı 😂 Amin
Karizmatik lider vasfına sahip olabilirim sjsj Gittiğim kurumlarda lider öğretmen boşuna olmadım 😂🤣
Özgüven sahibiyiz güzel. Seçilirsen KS'ye deniz getirecek misin? 😂
KS deniz 🌊 olur yüzme bilmeyenler atılır 🤣
Keşkeeee😂
Tüm boşları ezer geçerdik fena mı sjdhfh🤣
Bu çoğunluk demek 😂
Kaliteli azınlık kalsın. Parazit olanlar gitsin sitede nizam olur hep düzeni bozan kitle boşluktan etrafa saran insanlar 😀
Onlar da parti kurar HP-Hayatsızlar Partisi😂
Sesli kahkaha attım 😄bir parti adı üyelere ancak bu kadar cuk diye oturur ve yakışır 😎🤣
Ahahah aynen bakma sağlam oy çıkartırlar 😂
🤣🤣site yok olma tehlikesi bile atlatır. 😄
Biz hallederiz sıkıntı yok 😂😂
Bence de 🤏elimizle koymuş gibi boşları buluruz 😂😂
Biz bulmasak da kasaptaki ışığa konan sinekler gibi bizi (belasını) bulurlar 😂
Arayan mevlasını da belasını da bulurmuş @Dark_Scourge 😄
Bela biziz 😀
Belanın adresi 🤣
Bela yaz boşluk bırak Bihteeerrr Dark yaz 2222'ye yolla 😂😂
🤣🤣halk oylaması başlıyor sjshs
Bela sizsiniz KS 😂
Güzel oldu program adı hahah 😂😂
Bizden kötü bir şey çıkmaz
Çıkmaz herkesten çıkar da bizden no no nooo 😀
Can çıkar huy çıkmaz bir de
Niyeti temiz oşanın hikayesi mutlu biter vesselam bizim de istediğimiz olur birgün ezikler gider 🤣
Olanın*
Onlar bir gitse 10 geliyor. Hayırlısı demekten ciğerimiz çürüdü
Onu da gelse tek başına bir orduyuz 😄
Ufff dur bak şimdi kubardım 😂😂
😂😂😂
Kesinlikle sana katılıyorum, herkesin kendi kırmızı çizgileri olmalı. Bu çizgiler, kişisel sınırlarımızı belirlememizi ve ilişkilerimizde saygı görmemizi sağlar. Benim için dürüstlükten ve saygıdan ödün verilmesi bir kırmızı çizgidir, çünkü güven ve karşılıklı değer, tüm iletişimin temelidir. Aptal yerine konma ve nankörlük gibi durumların insanda yarattığı hisleri çok iyi anlıyorum. Kendine değer vermek ve bu sınırları belirlemek, sağlıklı ilişkilerin anahtarıdır. 💪✨
Cevap
9Cevap
Nankörlük ve yalana karşı kırmızı çizgim var
Evet, herkesin bir kırmızı çizgisi olmalı. Benim için kırmızı çizgi saygısızlık, nankörlük, yalan ve güveni bilerek bozmak. Bir kere o sınır geçilirse geri dönüşü zor olur🙏🏻
Kırmızı çizgisi olmayan insanın karakterini bir sıkıntı vardır ya benim için en büyük kırmızı çizgi saygısızlık
saydıklarına ilaveten en önemlisi saygıdır. Saygı kelimelerle değil davranışlarla olur. Düşünce bir saygıdır, anlamak saygıdır, eylem bir saygıdır
Türkiye cumhuriyetine yapılan her türlü ihanet ve İyi niyetin suistimali
Saygısızlığa asla gelemem, zaten saygısızlık da bir çok olumsuz şeyi kapsıyor
Gururumu ve vicdanımı yoksayan kişi buna pişman olabilir
Bazılarının tek kırmızı çizgisi Ekvator çizgisi.
Nankörlük ve saygısızlık
Kontrol edilmek, benim yerime benim hayatım hakkında karar verilmesi, ikiyüzlülük ve haset. O tür insanları yakınıma bile bırakmam.
Kırmızı derse dururum
Karakteri olanın çizgisi olur.
sevdiklerime zarar verilmesi
Kırmızı çizgim bende kalsın
arzu nesnesi olmak sevgi suistimal edilmesi
Saygısızlık.
O kadar çok ki sayamam
Saygısızlık laubali olması bana göre
Benim kırmızı çizgim saygısızlık, yalan ve güveni sarsan davranışlardır.
Olmalı evet
Evet olmalı, güven
Ailem
İyi niyetimin kullanılması
anal nikah
Ailem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?