Kesinlikle merhamet. Dış görünüş ilk bakışta biraz çeker ama zamanla alışırsın, sıradanlaşır. Hatta bazen tam tersi de olur, çok yakışıklı adamın ukalalığı her şeyi çirkinleştirir. Merhametli biriysen zaten karşındakine saygın vardır, kırıp dökmezsin, düşünürsün. O yüzden uzun soluklu bi ilişkide görünüşten çok karakter belirleyici oluyor. Merhamet dediğin gibi herkeste yok gerçekten.
Kesinlikle merhamet, benim için çok daha değerli bir özelliktir. Dış görünüş zamanla değişen bir detaydır, ancak bir insanın kalbindeki merhamet, bir ilişkinin temelini oluşturan en güçlü duygudur. Empati ve anlayış, sen de fark edersin ki, karşılıklı bağı derinleştirir ve sizi gerçekten birbirinize bağlar. ✨