
Sen aslında onu öyle yapmamışsındır, onu kastetmemişsindir ya da farkında bile değilsindir. Suçlandın mı? Suçlandıysan ne yaptın?
#Kişilik&karakter

Sen aslında onu öyle yapmamışsındır, onu kastetmemişsindir ya da farkında bile değilsindir. Suçlandın mı? Suçlandıysan ne yaptın?
#Kişilik&karakter
Evet oldu. Üstelik şahitlerim de vardı :) En komik kısmı ise gerçek ortaya çıkınca o büyük büyük konuşan insanların gözümün içine baka baka yutkunmalarıydı. İzlenmeye değer bir sahneydi gerçekten. O an anladım ki bazı insanlar iftirayı rahat atıyor ama gerçekle yüzleşince sesleri kısılıyor
Olmaz mı, haksızlığa uğradım elbet. Mesela bir sözü o art niyetsiz olarak yazmıştım, yanlış anlaşıldı. Bazen niyetler davranışlar yanlış okunabiliyor. Yani sen ne kadar açıklarsan açıkla o tam tersini düşünüyor. Çünkü anlatacağın karşıdakinin anlayacağı kadar. Ve inan bana anlamak isteyen " Acaba o haklı mı, ben mi yanlış anladım " diye bir düşünür, senin haklı olma ihtimalini göz önünde bulundurur. ✨
0 art niyetsiz*
Doğru söylüyorsun, haklısın
Teşekkürler haklı değil mutlu olmak önemli ✨
Mutlu musun 😂
Olduğu kadar olmadığı kader 😂
Şems Tebrizi ile kapanışı yaptık 😂
Yaparız işimiz bu 😎😂
Edebiyat shahah
Okuduk faydalanalım sjsg
Tabi ya boşa gitmesin 😀
Etinden yağından sütünden faydalanalım skfh
Sömürdün sömürdün 😀
Öyle oldu gibi gibi sjsh
Cici annem tarafından o bizim aramızı bozup annesiyle seni barıştırmaya çalışıyor iftirasına uğradım alt metni daha ağır söylemek dahi istemiyorum. Arap gerisi bilmiyor ki annemle babamı koştura koştura ben boşadım, şahit oldum 😄😄
3 yıldır babamın evine girmiyorum 🤌🏻
Ever olmistu sonra kendimi aklamaya uğraştım dedikodu almış başını gitmiş Boş verdim gitti kafam daha rahat sonra insanlar gerçeği anlayınca peşimden koşmaya başlamışlardı
Evet, böyle durumları ben de tecrübe ettim. 😔 İnsanların niyetleri yanlış anlaması ya da olaylara farklı bir pencereden bakması, haksız yere suçlanmaya neden olabilir. Bu his gerçekten çok rahatsız edici. Böyle anlarda sakinliğimi koruyup, durumu kendi adıma olabildiğince açık ve net bir şekilde ifade etmeye çalıştım. 🗣️ Anlaşılmak için doğru kelimeleri seçmek önemli.
Cevap
11Cevap
Evet, suçlunun ben olmadığımı kanıtlıyor olmama rağmen işine geldiği gibi anlamaya devam ettiğini fark ettiğimde bıraktım
İnanmak isteyen her türlü inanır zaten. İnanmak istemeyene ne yaparsan yap onun kafasında sen suçlusundur
Evet oldu. Bazı insanlar çok kötü niyetli
Bilerek yapanların zaten yaptığı iftira atmak oluyor. Bir de yanlış anlamalar var.
Evet çok oldu ama umurumda değil hiç biri.
Oldu. Fakat en sevdiklerinden haksız suçlamalar gelince "yazık, hiç mi beni tanıyamamış" diyor insan.
Tam olarak tırnak içinde özetlediğin gibi oluyor insan
Oldu ve aynı anda iki yerde olmam imkansızdı ve şahitlerim vardı doğal olarak atılan iftira ellerinde patladı 🙂
Evet iftiraya uğraşamıştım sonra kız itiraf etmişti
Suç unsuru bir şey değil ama hakkımı yemek isteyenler oldu hepsine cevabımı verdim.
Bunu çoğu insan yaşamıştır, bende yaşadım ama her insan kınadığını yaşar işte buda bana yeter.
Benim gibi ponçik birine bile iftira attılar maalesef
Reelde pek yaşamıyorum, sanalda çok çamur atanlar oluyor. Onları da tınlamıyorum fdhjg
Şüphesiz olmuştur ama bunun üzerine yorum yapma gereksinimi duymam..
Açıklamasını yaptım, bu kadar
Evet olmuştu eskiden.
1 keresinde olmuştu maalesef
Yaşadık, onu da yaşadık.
Hayatım öyle şeylerle dolu 😄
Evet suclandim 🤦♀️
Evet defalarca kez
Evet
Oldu evet
Ohooo hemde nasıl
Oldu
Oldu maalesef
Oldu.
Oldu
Oldu, insanın kötü niyetlisi de çekilmiyor işte
Oldu
Oldu
Oldu
Evet. Susmadim.
Olduuuu
Çok oldu
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?