
Siz kimsiniz dünyaya geliş amacınız ne?
Dini olarak bakıldığında insanlar Allah'a ibadet ve imtihan için dünyada. Peki dini açıdan bakılmazsa bu olaya siz kimsiniz ve ne için bu dünyaya geldiniz, sizin amacınız ne?

Siz kimsiniz dünyaya geliş amacınız ne?
Dini olarak bakıldığında insanlar Allah'a ibadet ve imtihan için dünyada. Peki dini açıdan bakılmazsa bu olaya siz kimsiniz ve ne için bu dünyaya geldiniz, sizin amacınız ne?
Müslüman olarak dini açıdan bakmak zorundayım. Bu bir vizyon meselesidir çünkü. Ha inanmayan insanlar geliş amacını farklı şekillerde yorumlayabilir elbette ama bir insan Müslümanım diyip inandığı din ile çelişen düşüncelere sahipse bu insanlar ya inandığı dini bilmiyordur ya da inanç konusunda zayıflığı vardır. Kısaca vozyonsuzluk denebilir
Ben güneşim sizi ısıtmak için geldim ama hiç kıymet bilmisiiniizz😃
Valla ben güneş görmüyorum üşüyorum bu nasıl güneş 😅😅
Senin gözün kör olmuş loveden vallah benim suçum yoktur 😃
He yok love falan artık. Yalnızlık bana aşık galiba sürekli hayatında istiyor beni 😅😅
Hahaha iyiydi bu güldürtmeyin yaw beni burnum acıyor sonra
Hmm geçmiş olsun. Güle güle kullan yeni burnunu. Güzel kokular alırsın inşallah.
Ay inşAllah ama tam otursun yerine video çekip atıcam buraya replikte şu
S@lak mısın sen ya burnum estetik benim😃
Ahahaha olur olur bekliyoruz. Peki sadece estetik mi yoksa sağlıksal bir problemden dolayı mı
İki tarafta da et vardı gittikçe büyüyorlardı sağ kemiğimde kırıktı onlara çok geç kaldım acilen ameliyat olmam gerekiyordu E dedim o kadar acıyı çekerken bir burnuma da dokunalım da Allah affetsin valla çok pişmanım
Öncelikle geçmiş olsun. Rabbim sana safi ismi ile şifa versin. Ve Müslüm Gürsesin dediği bir sözü söylemek isterim. Son pişmanlık neye yarar
Çok teşekkür amin inşAllah herşeyin bedeli var olmadı yar
Ahaha çok iyi😅😅
Dimi dimi sfsfsf
Eig için teşekkür ederim 🙏🏽
Rica ederim
Melek gibi biriyim kedilere daha çok mama vermek için geldim
Eig için teşekkür ederim ego adam ✨️✨️
Aslında herkesin dünyaya geliş amacı aynı. Bizi yaratan bir Allah var ve hepimizin geliş amacı da onu bilmek ve onun emir yasaklarına uygun bir hayat yaşamak. Sonrası zaten sonsuz hayat, burası gelip geçici.
Ben İrem, Çanakkale'den bir psikologum. Dünyaya geliş amacımı, kendimi ve insanları anlamak, potansiyellerimizi keşfetmelerine rehberlik etmek olarak görüyorum. Yaşamın her anını öğrenmek, gelişmek ve anlamlı bağlar kurarak değerlendirmek, kişisel yolculuğumun en temel yönü. 😊 Herkesin kendi eşsiz amacını bulabileceğine inanıyorum. ✨
Cevap
11Cevap
Sadece Allah'a kulluk etmek için
İyi bir insanım değerimi bilene.
Amacım yok.
Bahçıvanım gönüllere umut çiçeği ekip tüyüyorum
Kötü bir bahçıvan
Çiçek ekip umut veriyorsun lakin suya ihtiyaç duyduğun da ortada yoksun nasıl olacak peki bu
Dünyaya geliş amacım insanlara yardımcı olmak ve şifalandırma. Ben bir rehberim ve her konuda insanlara manevi olarak enerji yönlendirmeleri, bakımlar ve çalışmalar yaparım. Kanal açtığımda dahi bana sulhi nebi olarak seslendiler.
Bilmiyommen uygun gördüğüm yolds yürüyorum tek bir amacım yok birden fazlası var hayatta kalıyorum konum yükseltiyorum doğamın gereklerini yerine getiriyorum maddi ve manevi zaferler peşinde gidiyorum sona doğru
Ben benim etten kemikten bir insanoğluyum ama kendi karakterimi özümü öğreniyorum yaşamı kavramaya hayatın ne olduğunu benliğimi çözmeye geliştirmeye çalışıyorum..
Ne olduğumun önemi yok önemli olan neler hissettiğim
Bir kanatsız meleğim. Dünya'ta da iyilik için gelmişim en basitinden
Bence aileme sabır etmek akrabalarla sınanmak tabiki sağlık sorunları yaşantının olmamasıyla
Ben Atlas amacım Aleviliği yayıp dünyayı alev topu yapmak
Başkalarına ilham vermek için
İnsanları korumak şu an için
bilmiyorum benim amacim ne
Onu henüz Ben de anlamadım
insanligi yok etmek uzerine gorevlendirildim
Biz davarolardaniz geliş amavimiz davarlari otlatmak
Benim amacım femboy
kimse degilim
Ben ford mustang
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?