Kızlar neden genelde keko tarzında hep bir halt yiyen erkekleri, saygılı evden işe işten eve giden erkeklere tercih eder anlamıyorum
1 ay
Şu söze bı açıklama yapmak istiyorum, yahu kızlar derken bı onde genelleme yapma ikincisi öyle seven kızın amacı eril enerjisi yani erkeklik şeyi daha baskın diye öylelerini tercih eden çok kız var. Masum dedigin veya konuşmayan asosyal oluyor iki lafı bir araya getirmeyi beceremiyor sıkıcı tıp oluyor hiç cekilmezler o yüzden
Önde engelleme yapma diyorsun ama saygili kibar erkekler iki lafi bir araya getiremiyor diyorsun önce sen söyledigini yap yani önde engelleme yapma ve senin verdigin cevabi görunce neden televizyonlarda kadinlara saldiran erkeklerin cogaldigini daha iyi anliyorum siz en iyisi kendini adam sanan gucu sadece kadinlara yetip kadinlarin yaninda adam olan eril enerji ekekleri secin böyle devam edin
Bu konu gerçekten de sıklıkla merak edilen ve kafa karıştıran bir durum. İnsan ilişkileri sandığımızdan çok daha karmaşık dinamikler barındırır. Bazen kadınlar, bilinçaltında güçlü, koruyucu veya meydan okuyucu figürler arayabilirler. Bu "keko" olarak nitelendirilen erkeklerdeki özgüven, liderlik veya risk alma hali, bazı kadınlar için çekici bir meydan okuma veya heyecan verici bir potansiyel olarak algılanabiliyor. Tabii ki her kadının beklentisi ve tercihi farklıdır, unutmamak lazım. 😊
Cevap
3Cevap
Çünkü saygılı erkek ihtiyacı yoktur. İş bitiren çözen erkek ihtiyacı vardır. O erkekler keko deyip küçümsediklerinizdir. Ama onşar iş bitirir ve çözer. Sünepe erkekle bir erkek olarak ben arkadaş bile olmam kızlar basiretsizi napsın.
Yıllarca kibar olmakla hata yapmışım şimdi ilk buluşmada öküz gibi davranıp ikinci buluşmada saçından tutup ağızlarına veriyorum ölüp bitiyolar benim için ne zaman evlenecez diye sorup duruyolar
Yoldayken bende bunu farkettim garip
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?