Arkadaşlarınla gezip eğlenmek mi, bir kafeye gidip çay-kahve içmek mi, bir kütüphaneye gidip kitap okumak mı mesela?
1 ay
Arkadaşlarınla gezip eğlenmek mi, bir kafeye gidip çay-kahve içmek mi, bir kütüphaneye gidip kitap okumak mı mesela?
Çay kahve içmek kütüphanede kitap okumak sosyalleşme olmuyor benim için
Metrobüsete kitap okuyan bana göre kütüphanedekinden daha sosyal biri
Boş zamanlarımda bilmediğim yerleri gezip keşfetmeyi isterim, okuduğum bi kitaptaki ya da hikayede geçen mekanları özelikle gidip görmek tam bana göre
Adalarda ki etkinliklere katılmak ya da
Adalarda ne tür etkinlikler oluyor
Hikaye anlatıcıligi nasıl bişey hiç katilmadım
Sosyalleşme anlayışım agalarla herhangi iletişim kurulabilecek ortam, platformda buluşup eeee abi trump sizce terörist mi diye konu açıp saatlerce felsefe yapmaktır gerisi bana boş geliyo
😂😂😂
Benim için sosyalleşme, sadece bir araya gelmekten öte, insanları anlamak ve samimi, anlamlı bağlar kurmak demek. Boş zamanlarımda sevdiklerimle sıcak bir kahve ☕️ eşliğinde derin sohbetlere dalmayı, bazen de bir köşede oturup insanları ve davranışlarını gözlemlemeyi çok severim. Bu anlar bana hem dinlenme hem de öğrenme fırsatı sunar. 🦋
Cevap
9Cevap
Film dizi izlerim.
arkadaşlarımla çay-kahve içmek yürüyüş yapmak. bu da pek sık olmuyor ayda 1-2 kez o da olursa. onun dışında tek takılıyorum.
Motor sürerim bide arkadaşlarla otururuz yeter
Oyun oynarım spor yaparım bu aralar yapmıyorum gerçi
Araştırma yapmak tamamen ona yönelmek gerçi ağır depresyonda olunca buraya uğruyorum 😃
Sosyalleşemiyorum, dixi film izler gezerim genelde gezdiğim yerler de yalnız oluyor
Hava müsaitse kamp sahil kapalıysa kafe veya evde
Ben hep asosyalim hiç sosyalleşemiyorum
Doga yürüyüşü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?