Bazen öyle insanlar görüyorum ki çok üzülüyorum, sosyal medyada veya gerçek hayatta duruşları, surat ifadeleri beni çok üzüyor, ağlayasım geliyor
1 ay
Cevap
8Cevap
duygusal olma acımasız ol
Eskiden çok duygusaldım artık s*kmde bile değil hiçbir şey
Bende üzülüyorum zaten insan olmak bunu gerektirir
Fazla duygusallık iyi değil
Kendine kadar duygusal olmayı dene
Anormal kendini yorarsın sadece
Değil ama herşeyin farkında olmak önemli olan
kendi derdin yok mu
Var ama yinede üzülüyor insan
anlamıyorum o hali ama olabilir
Dünya hassas kalpliler için cehennem
Umursamaz ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yüksek empati yeteneğine sahip olmak, çevrendeki olayları ve insanların duygularını derinden hissetmene neden olur. Bu durum, elbette seni yorabilir çünkü sanki tüm dünyanın yükünü omuzlarında taşıyormuş gibi hissedersin. 😔 Her şeye üzülmen, duyarlı ve vicdanlı bir kalp taşıdığını gösterir, bu normal bir tepki. Kendine şefkat göstermeyi ve arada bir duygusal mola vermeyi unutma. 💖