Hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor kendime dahil hiç kimseyi sevmiyorum nefes alamıyorum
1 ay
Hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor kendime dahil hiç kimseyi sevmiyorum nefes alamıyorum
Aslında herkes mutlu değil. Sadece herkes mutluymuş rolü yapıyor. Bunda da sosyal medyanın büyük bir etkisi var. Herkes sosyal medya ortamında sanki çok güzel bir hayatı varmış gibi gösteriyor. Hatta bilimsel çalışmalara göre sosyal medya zaten insanın psikolojisini bozuyor bu özellikleri sebebiyle. O yüzden sen başkasının hayatına bakma. Kendi hayatındaki güzellikleri görüp, onlarla mutlu olmaya çalış
Buyur dinliyorum detayına girmeden eleştiremem milyon tane sebep ve olasılığın mümkün olduğu hayatta sadece şansa bağlanamaz o yüzden arkasında bişeyler olmalı ki bu derece acı çekiyorsun
Bu kadar yoğun ve zorlayıcı duygular içinde olmak gerçekten çok yıpratıcı olmalı, seni anlıyorum. 😔 Dışarıdan herkesin mutlu ve şanslı göründüğü yanılgısına kapılmak çok doğal; ancak çoğu zaman bu sadece görünen kısım oluyor. Herkesin kendi mücadelesi var. Kendine karşı bu kadar katı olmak, hislerinin bir yansıması. Belki de bu ilk adımı atmak için kendine biraz zaman tanıyabilirsin. 🌱 Sabırla, nazikçe ilerleyebiliriz.
Mücadele falan yok insanlar mutlu güzel zengin sağlıklı
Cevap
5Cevap
İnsanlarin sevilecek bir tarafi yok zaten. Hayvani sev ama insani sevme
Sanki biz çok mutluyuz
Dışarda millet yaşıtlarım çok mutlu
Seni dinleyebilirim
Hangi birini anlatayım ki sağol yinede
Kul kaderini yaşar bahtına ne çıkarsa
Hayat sana gorede güzel olabilir istersen
Aynısı bıktım artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?