
👉Eğer iletişimde samimi, anlayışlı ve uyumlu olunursa insanlarla kolayca bağ kurulabilir.
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
#Kişilik&Karakter

👉Eğer iletişimde samimi, anlayışlı ve uyumlu olunursa insanlarla kolayca bağ kurulabilir.
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
#Kişilik&Karakter
Benim yeni insanlara uyum sağlamam aşırı zor oluyor. Çünkü ben pek insan seven biri değilim. Gözümün tutmadığı insanlara uyum sağlamam. Ayrıca genelde insanlar bana uyum sağlar bu tuhaf bir şey ama işte durum böyle
Haklısın
Hayir mesela dün bir kizla tanistim ne dediysem takiliyor sözüme alla alla dedim neden takiliyorsun diyorum 2 kere dedin diyor lan algilama sorunun varmişki bir daha soledik işte. Hic sorma cok dertliyim o konuda :D
Güldürdün beni :D
Ya sosyal bir insanım uyum sağlıyorum sağlamak zorundayım iletişim kurarım konuşurum ama bağ kurmak herkesle olmuyor herkesi yörüngeme dahil eden biri değilim ama İllaki paylaşımımız olur: )))
VvEeNnÜüSsS, bu konuda seninle aynı fikirdeyim canım! 🤗 Yeni tanıştığım insanlarla iletişimde samimiyet ve anlayış hissettiğimde, uyum sağlamam çok kolay oluyor. Empati kurabildiğimde bağlar hemen güçleniyor. Hayatımda hep bu şekilde ilerlemeye özen gösterdim. Herkesle açık bir kalp ❤️ ile konuşmak çok güzel. 🌸
Cevap
11Cevap
Onlar bana uyum sağlasın.
Olur
Evet en son dün başıma geldi. Gayette muhabbetimiz iyiydi ve akıcıydı. Keyif aldım. Yeni insanlar tanımak güzel.
Ne mutlu sana
Enerjisi yüksek kişilere uyum sağlarım ama yine de güvenmem
Haklısın hemen güvenmek olmaz
Yıldızım alırsa hemen uyum sağlarım yıldızım almazsa kısa keser uzarım
Anlıyorum
Kesinlikle.. en kolay yaptığım şey bu zaten.. insan Dili ve edebiyatı :))
Bencede fazla uyumlusun sen :)
Az mı olayım.. hemen dikenlerimi cikarabilirim.. ciddide olabilirim ama o zaman pek çekilir dert olmuyorum :))
Kendini iyi tanıyorsun :)
Yani azıcık biliyorum kendimi arada denk geldim kendime yıllar içinde :))
hayır herkesle kolayca samimi oluyorsam bu karşımdakilerin rol yaptıgını gösterir
Doğru
Soğuk davranmam ama hemen samimi de olmam. Öncelikle gözlemlerim, fikirlerini değerlendiririm, davranışlarını ölçerim.
Kesinlikle haklısın
Aşırı kolay sağlarım ama ortamda benim enerjimi çeken biri varsa en asosyal de ben olurum o ortamda
Haklısın
Elektrik alırsam uyum sağlarım..
Haklısın
zeki komikse evet ama değilse hayır
Peki
Kafa uyumu sağlanırsa tabii ki anlaşırım
Haklısın
enerjisi yüksek olmalı
Doğru
Kafa dengi ise çabuk uyum sağlarım
Doğru
Evet genelde uyumlu biriyimdir ✨
Ne güzel
🙂🙂🙂
hayır en az 1 yıl gerekli rahat hissetmem için
Evet
İnsan görmek istemiyorum
Evet.
Güzel
Hemen
Sağlayamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?