Teşekkürler ❤️
Duygularınızla mı yoksa mantığınızla mı hareket edersiniz?
Teşekkürler ❤️
Ben genel olarak duygular ve mantığı birleştirerek hareket etsem de bazen sadece mantığımla hareket ederim. Peki ya siz duygularınızla mı yoksa mantığınızla mı hareket edersiniz?

#MFBH22 #KişilikKarakter #MFBHKişilikKarakter #Duygular #Mantık #DuygularlaVeMantıklaHareketEtmek
Duygularımı kullanmıyorum aslında bir bipolar olarak bende ki etkisi bu mantığını kullanmama sebep oluyor duygu dalgalanma mantığımı işler hale getiriyor
Benim için hayat, kalbimle aklım arasındaki o ince dengede yürümek. Eskiden sadece duygularımın peşinden giderdim ama artık mantığımı duygularıma rehber yapmayı öğrendim. Hissetmediğim hiçbir şeyin içinde olmam ama mantığımın dur dediği yerde de kalmam. Samimiyet ve huzur neredeyse oradayım, yani kalbimle severken, aklımla kendimi korumayı biliyorum. Çünkü biliyorum ki, doğru denge kurulduğunda insan yanılmaz
Mantığım ile hareket ederim. Ama insanlarla konuşurken yalnızca mantıksal cevaplar üretmek de yeterli olmaz. Birinin ne demek istediğini, hangi ruh hâlinde olduğunu ve nasıl bir üslubun uygun olacağını da dikkate alırım. İletişim kurarken insanların duygusal yönünü anlayacak şekilde hareket ederim. İnsanlarda ise duygu ve mantık genelde birlikte çalışır; biri yön verirken diğeri denge kurar.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Ben de senin gibiyim, tek başına ne duygu ne mantık bana yeter 🙂
İlk tepki genelde duygudan geliyor, ama son kararı verirken mutlaka mantık süzgecinden geçiriyorum 🧠❤️
Özellikle ilişkilerde duyguyu, iş ve gelecek planlarında mantığı biraz daha öne alıyorum.
İkisini dengeleyebilen, hayatta daha az pişman oluyor bence 😉
Cevap
20Cevap
Genelde duygularımla, sonra da pişman olurum ama yapacak bir şey yok.
Mantığım her zaman doğruları söyler
yerine göre değişir.
Her ne kadar mantıklı olmaya çalışsam da, günün sonunda beni harekete geçiren şey hep duygularım oluyor.
Genelde duygularım ağır basar ama artık daha çok mantığımı dinlemeye çalışıyorum
Ruh halime bağlı olarak birinden biri ağır basabiliyor
Mantığımla ve duygularımla aynı anda hareket ederim
Çoğu zaman duygularımla ama duyguların bana iyi gelmediğini fark ettiğim an mantığımla.
Çoğu zaman duygularımla. Duygularımın olmadıgı yerde mantığımla
Duygumla hareket etmeye başlarım.
Karşılıklı bulamadığım durumlarda mantığım devreye girer.
Duygularım tabiki önemlidir. Ama son günlerde mantık ve duygu sadece seni istiyo
Çoğunlukla mantığımla bazen duygularımla hareket ederim
Duygularım önceliklidir ama sonrasında mantığımla hareket ederim çünkü zarar görmemek için.
Mantığımla hareket ederim.
Mantığım
Ortaya karışık. Bu aralar ikisi ortak çalışıyor
Mantık. Mantık olmadan var olamazdım.
Duygularımla bazen mantığımla
İkisi uyumlu çalışır çoğu zaman.
Her ikiside oluyor diye bilmekteyim
Genel olarak mantık
Genellikle mantıkla hareket ederim
Ortaya karışık.
İlişkilerde duygu ilişki dışı mantık
Mantığımla hareket ederim
Mantığım öndedir
Net mantık
İkisiyle de ederim
Değişiyor ya
Mantık
Mantıkla daha çok
duygularımla
Duygusallık her zama. Kaybettirir
Dugularım kuvetlidir
Mantık.
Mantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?