Ben hiç sevmiyorum kız gibi hissetmiyorum mesela telefonları açasım bile yok bilmiyorum ya bunun çözümü var mı acaba
1 ay
Evet doğru, çünkü kendi sesini duyduğunda kemikten ve dokudan gelen o titreşimler kayboluyor, kulağına sadece havadan gelen kuru bir sinyal ulaşıyor. Herkes kendi kaydını dinleyince acaba ben gerçekten böyle miyim diye şaşırır. Bu çok normal yani sesin kız gibi geliyorsa bile muhtemelen öyle değildir, sadece alışık olmadığın için garip gelir. Çözümü de sık sık kaydedip dinlemek, zamanla alışırsın.
Aynı sorun bende de var çevremdekiler olgun bir sesim olduğunu söylerken ben kendimi çocuk gibi duyuyorum hoşuma gitmiyor. Ama bence sorun edilecek bişey değil. Sırf bu yüzden kabuğunuza çekilip, telefonlara çıkmayacak duruma sokma kendini.
İnsanlar ne düşünür, insanlar ne yapar diye düşünmeni önermem. Sen kendini sevmeyi öğren, insanlar seni sen olduğun için severler zaten.
Çoğu insan kendi ses kaydını ilk duyduğunda “bu ben olamam” der, çok normal 😅 Telefonla konuşmak istememen de buradan geliyor olabilir. Sen aslında sesini dışarıdan ilk kez duyuyorsun, beyin yabancılıyor. Sürekli kaydedip dinledikçe alışıyorsun, hatta zamanla sevmeye bile başlayabilirsin 🎧💕
Cevap
9Cevap
Sezen aksu'nun ya da Sertap erener gibi insanların kendi seslerinin kendilerine kötü geldiklerini sanmıyorum :D
Bunun nedeni sevgisiz büyüme ve anlayışlı bir ailenin olmaması. E haliyle içe dönük büyüyen çocuk, kendine küsüyor.
Ses atsaydın keşke. Ama bence doğruluk payı var. Bende kendi sesimi beğenmem ama insnlar genelde normal ses işte diyorlar.
Hayır bu doğru değil ama şnsan kendi sesini diğer insanların duyduğundan farklı duyar
Seviyorum ben sesimi genelde de beğenilir
Alla alla ben sesimi seviyorum
Ses atta diyelim bacım
Pardon, sesini ne kadar çok dinlersen insan o kadar çok alışıyor, eskiden ben de sevmezdim telefonla konuşmak bile istemezdim ama alışıyor insan dinledikçe ve kendi kendine normal güzel sesim dedikçe
Evet üstüne bir de sesini kaydedip dinlersen tadından yenmiyor 😅 hatta konuşmanı bile daha düzgün hâle getirebilirsin bu şekilde, sonuçta hatalarını ve doğru şekilde yaptığın telafuzları fark edersin
Evet bu doğru bence
Bankada kötü geliyo
Pek Takılmayın Böyle Seylere
Dinleyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?