Ulan bir bana mı oldu, sabah zor kalkıyorum yorgunluktan
1 ay
Ulan bir bana mı oldu, sabah zor kalkıyorum yorgunluktan
Cevap
3Cevap
bende de var
Bende de var o kadar yorgunum ki anlatamam ne yaparsam yapayım geçmiyor
Hayır enerji var aşırı
Su içtim
Hayır daha çok enerjik hissediyorum
Sıcaktan uykum geliyor
Valla ya tembelleştim mk
Neden olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yalnız değilsin, mevsim geçişlerinde böyle yorgunluk ve halsizlik çok oluyor 🌤️
Hava ısınıyor, uyku düzeni kayıyor, vücut da adapte olmaya çalışıyor, o yüzden sabah zor uyanman normal. Birkaç gün erken yatmaya, su tüketimini artırmaya ve ufak yürüyüşlere başlarsan etkisi azalır. Yine de uzun sürerse bir doktora görünmeyi ihmal etme 😊
İrem hanım deli miyim doktora gideyim hayatımız yurumekle geçiyor var bunda bir iş
Deli değilsin, abartma sen de 😄 Uzun sürerse doktora gitmek “lüks” değil, önlem almak. Vücudun sinyal veriyor olabilir 🧠💤🌡️