Halıya kahve döküldü halı yıkamacıyı aradım gelip halıyı götürmeleri için gelen adam halıyı sildiniz mi? çamaşır suyu dökmediniz değil mi? dedi ben de alışkanlıktan "yok canım" dedim. 😄
1 ay
Halıya kahve döküldü halı yıkamacıyı aradım gelip halıyı götürmeleri için gelen adam halıyı sildiniz mi? çamaşır suyu dökmediniz değil mi? dedi ben de alışkanlıktan "yok canım" dedim. 😄
Evet, çok oluyor bu. “Yok canım”, “ay olur mu öyle şey” gibi laflar aslında düşünmeden çıkan, konuşmayı yumuşatan kalıplar. Bazen ciddi bir şey söylerken bile otomatik geliyor.
Senin olayda da normal yani, refleks gibi. Karşı tarafın cümlesine karşı bir tür rahatlatma cevabı vermişsin, çok büyütülecek bir şey değil.
Ben de çok sık kullanıyorum canım kelimesini, özellikle “yok canım”, “estağfurullah canım” falan 😄 Günlük dilde samimiyet katsayısı gibi bir şey oldu artık. Karşımdaki yanlış anlayabilecek biri değilse hiç kasmıyorum, doğal geliyor. Bazıları resmiyette garipseyebiliyor ama bence seninki gayet tatlı bir refleks olmuş ☕💬
Cevap
4Cevap
Geçen sadece selamlaştığım bir adama yanlışlıkla canım dediğimde utanmadım değil 🤦🏻♀️😅
Evet çoğu zaman alışkanlıktan kullanıyorum
Arada aşkım bile diyom ben 😂
Demem. Bilerek derim
Hayır canım
Yavrum ben yavrum diyorum flflf
Çok derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?