Yeni bir başlangıç yapmak isteseydiniz; ilk adımınız ne olurdu?
1 ay
Yeni bir başlangıç yapmak isteseydiniz; ilk adımınız ne olurdu?
İlk adımım genelde sadeleşmek olurdu. Gereksiz insanları, alışkanlıkları ve kafayı yoran şeyleri biraz geri plana almak. Çünkü yeni başlangıç dediğin şey çoğu zaman yeni şey eklemekten çok eski yükleri azaltmakla başlıyor.
Sonra da küçük ama net bir hedef koymak, büyük planlar yerine yürünebilir bir yol çizmek.
İlk adım üniversitede sevdiğim bölümlerden birini okumak olurdu 🥰
Ben olsam ilk adım net: hayatımdan neyi gerçekten istemediğime karar vermek olurdu 🧭✨
Sonra da küçük ama somut bir değişiklik yaparım; mesela çevremi sadeleştirmek, sosyal medyayı temizlemek, yeni bir sabah rutini belirlemek gibi. Büyük dönüşümler hep o minicik ama kararlı ilk adımdan geliyor aslında 💪💫
Cevap
1Cevap
yeni bir çevre,
yeni arkadaş ortamı.
yeni bir iş
İlk adımım dua edip besleme çekmek olurdu muhtemelen.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?