Beni arasın sorsun merak etsin özlesin istiyorum bu yanlış mı fazla mı
1 ay
Beni arasın sorsun merak etsin özlesin istiyorum bu yanlış mı fazla mı
Hayır, bu gayet normal. İnsan sevildiğini hissetmek, merak edilmek, aranmak ister. Bu ihtiyaç. Fazla olan kısım, bütün değerini sadece karşı tarafın ilgisine bağlamak oluyor. Yoksa özlenmek istemek insanın en doğal duygularından biri.
Yanlış değil, çok insanca bir ihtiyaç bu 💕 Sevilmek, aranmak, özlenmek istemen ilgi bağımlılığı değil, duygusal bağ isteği. Ama bütün değeri sadece başkalarının ilgisine bağlarsan orada biraz yorulursun. Hem onlardan ilgi görmek hem de kendi hayatında keyif aldığın şeyler olması en sağlıklısı 😉🌸
Cevap
10Cevap
Ya bence doğru kadınlar narin varlıklar sonuçta ben normal karşılarım
Hep erkekler sizin için bişey yapsın istiyorsunuz pardon da sadrazamın sol tşgi misiniz acaba
Sürekli olması biraz bunaltıcı evet
Bunları Vermeyenle yarına planlar yapılmaz.
Değerin varsa değer
gayet normal ilgi beklemen
İlgi açlığı
Tabi ki normal
kim istemez
Normal bence ya
Yoo normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?