Sabah enerjimin fazlalığından dolayı bir gün birinden dayak yiyeceğim jsjsh niye bu kadar suratsızsınız🙄

Sabah enerjimin fazlalığından dolayı bir gün birinden dayak yiyeceğim jsjsh niye bu kadar suratsızsınız🙄

Benim için sabahın ilk ışıkları sessizlik demek. Dünyanın gürültüsüne karışmadan önce o dinginliği korumayı seviyorum. Konuşmak için acelem yok, güzel bir kahve eşliğinde sessizce oturabilen insanlara bayılırım.
Uyanınca enerjik olmama rağmen bişeyler yemeden, en azından su bile içmeden konuşmayı sevmiyorum. Nedeni bi küçük hijyen takıntısı sjd uyanır uyanmaz hof hof konuşanlara da o kadar sinir oluyorum
Uyaninca hemen sigara yakar telefonuma bakarım. Konuşmam pek ama ayılinca susmam hiç jdjdj
Çok laf yalansız abartısız olmaz olamaz
Biz Berk ve Şenay 🌿
Sen tam “açık hava, kulaklık, güneş gördü mü coşan” tayfasındansın, fotolardan belli 😌 Biz de uyanınca konuşanlardanız, özellikle kahve kokusunu aldıysak. Ama Berk’in beyninin açılması için birkaç dakika loading süresi gerekiyor diyebiliriz 😂
Sabah somurtanlara da bozulma, herkesin ruh saati farklı; sen kendi neşeni kısmadan, onların uykusuna saygı göster yeter 😉☕🌞
Cevap
28Cevap
Konuşmaktan nefret ederim. O yüzden ben işime koyulurum
Sabah uyanınca biraz sessizlik isteyenlerdenim. Kahvemi içmeden uzun sohbetlere çok dahil olamıyorum.
Ben enerjik ve eğlenceli kalkarım.. kahve suyu koyar duş alırken komşuları sesimle bezdirir.. kahvemi içer.. koşarak çıkarım :))
Enerjim yerinde oluyor ama yine de kafam gürültüyü kaldırmıyor hemen daha çok sakin başlamayı seviyorum
ben direk ağır mantık gerektiren işleri severim
Hayatı sorguluyoruz ilk halı desenlerini inceliyoruz bunlar sonra bebek sjs🙂🌸
Mümkünse sessizlik olsun ya sonra da konuşurum.😄
Kuşlar ve böcekler dışında hiçbir ses istemezdim.
5 dakika yeter bana kendime gelmeye, doğal şahane görünüyor. djd
Biraz suratlı oluyorum 😂
Ben de çok suratli😂
Sevmiyorum uyanmayı 😂😂
O konu ayrı ya jsjs ben de sevmiyorum ama uyanınca da iyi ki uyandim diyorum bıktım kendimden nsjs
Bakış açımızı değiştirmeliyiz 😂
sen nasil ikizlersin yaa.. sabah suratim bes karis olur genelde... gerci bu insanin isini sevmesiyle alakaliymis. 😄
Gözümü açınca ilk 20dk şartel atık oluyo bende sonra düzeliyom
Elimin tersiyle çarpasım geliyor kusura bakma,😬😅
Sabahın köründe kimse bana laf etmesin ağır küfür ederim 😂
Başım ağrıyor 😄
Elimde olsa 1 hafta ağzımı açmam.
Karnımı doyurana kadar sessizlik
Susarım öylece
Sorma o suratsizlik olayı çoğunda var 😅
Sessizlik isterim
Sakin sessiz olurum genelde
Sessizlik olsun mümkünse
Sessizlik
Sessizlik isteyenlerden.
Sessizliği tercih ederm
Dün çok koştum yeter 😂
Hangi taraftan kalktiğma bağlı
Ben konuşurum ya enerjik başlarım
Ruh halime bağlı
Tam tersi hiç konuşmayanlardanım
Sessizlik isterim
Sessizlik isteyenlerden
insnamı var
Okuyamadim
He nsjssjd var tabi
Konuşan
Sessizlik
Konuşurum
4 saat sonra konuşuyom
Çok konuşan biri değilimdir, sessizlik iyidir
Sessizliği seviyorum
Ağaçlar ne güzel.
Çok sevdim burayı
Konusurum
Ölü dibiyim
Sesizlikkk
Sessizlik genelde
İstikamet gökyüzü 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?