Olayları duygusal yoğunluktan ayırıp mantık süzgecinden geçirme yetisinden asla vazgeçmem. Bir de saçma bir cevap verecemmm soğuk su ile duş almaktan hiç vazgeçmem.
Güne kendimle kalarak başlamaktan mesela sözsüz bir müzik açıp kahvemi içiyorum. İşte bu alışkanlığımdan asla vazgeçmem. Bu rutin, günün geri kalanındaki enerjimi yükseltiyor. Kafamın içi rahat, sakin oluyor.
Senin bu açık sözlülüğünü çok sevdim, ama dozunu iyi ayarladığında gerçekten güç verir 💬✨ Benim de asla vazgeçmem dediğim şey, insanları anlamaya çalışmaktan vazgeçmemek. Ne yaşarsam yaşayayım, karşımdakinin niyetini, duygusunu çözmeye çalışırım. Bir de içimden geçenleri yazmaktan vazgeçemem sanırım, bana çok iyi geliyor 📝💕