https://youtu.be/MEPUxTxNO00?is=UobO1UEQyMc3VasK
Herkese iyi geceeeeleeeer diliyor Monroe 🌟
Selaaaaammm 💖
Yoksa artık heyecanlanmıyor musunuz he 🤨
Şaka tabi ehehe hani bir şeye başlarken herhangi bir şeyden bahsedelim sizi heyecanlandıran şey hedef midir yoksa daha çok o süreç mi?
Karşıma neler çıkacak, bi sonraki adımlar neler olacak düşüncesi sizce de çok belirsiz ama bi o kadar da güzel değil mi? 🫠
Ya da boş ver yolu ben hedef odaklıyım bi an önce bitsin gitsin mi dersiniz ve o yolun sizin için anlamı olmaz mı mhmm..


Ben bir yola başladığımda beni heyecanladıran bir şey olmuyor çünkü o çıktığım yolda türlü ihtimaller ve türlü zorluklar olduğunu biliyorum. Ama şunu da biliyorum ki yolum ne kadar uzak ve zorluysa sonunda ödülü ve sonucu o kadar güzel olacak bana bunlar o yolu yürümem için güç veriyor tabii
Güzel bi cevap olmuş bu 🌟
Teşekkür ederim :)
Rica ederim 🌟
:) :)
Merhabaa..
Her iki durumunda sıkıntılı olduğu zamanlar vardır..
Pekçok noktada dönüm yaşamışımdır. misal lise zamanlarında farklı bir karar verseydim farklı sonuçları olurdu... Ama veremedim sağlık olsun... Bu var olan şeye göre değişiyor...
Sevgiliyle konuşma surecinde bir sonra adımın ya da planın yapılması ve buna göre vaziyet alınması şayet ciddi ise ilişki ( ev, eşya, konular, monuklar falan filan ) bu durumda heyecan verici olabilir o surec ama yerine göre streslide olabilir...
ya da bir öğrenciyi ele alalım.. . Hayatın muğlaklığı ve sonucun görünmemesi
O süreci rahatsız edici bulabilir biran önce bitmesini isteyebilir...
Koşullara göre değişkenlik gösterebilir.. kısaca demek istediğim oydu...
Beni heyecanlandıran pek cok şey var...
Benim için yol mu süreç mi... Konusuna göre değişiyor bende...
Selaamm
Sevgililikte bence heyecan verir tabi o süreç için düşünüyorum fakat iş evlilik yoluna giriyorsa yani araya aileler giriyor ise ve artık ciddiye binmişse o süreç bence streslidir. Hemide baya.. Gözlemlediğim kadarı ile baya zorlu bi yol ve o bence heyecan vermez - bi an önce bitsin gitsin diye düşünüyorlardır 🤦♀️
Zaten evlenenlerin bir çoğu “şimdiki aklım olsa sade nikahtan ya da sade düğünden evlenirdim” diyorlar ve bu hiç şaşmıyor nedense jfjfd yani benim duyduklarım bunlar. Mutlu olanlarda vardır tabi..
Kolay olması için iki tarafında o yönde anlayış sağlaması lazım hele ki ailelere karşı yav. Karışık mevzular he..
O vakit seni heyecanlandıran bi yol bide sonuç örneği alabilir miyiiimmm? Hangi konuda yol ve hangi durumda sonuç seni heyecanlandırıyor?
Hıhım dedim ya streslide olabiliyor...
Valla şimdiki aklım var ve karşı tarafta isterse sade nikah ve seçili üyelerle beraber nezih bir ortamda eğlenilebilir... Zaten gelen takılar tutulan düğün salonunun parasını zar zor cıkarıyor ki bu gün bazı düğün salonlarında koltuk hesabı yapılıyor... Gerek yok düğün salonuna gidilmesin... Beraber bir yemek yenir... Sonra dağılabilir yani... O kadar insan ahoooo kim uğrasacak yav...
Hıhım karışık mevzular...
Misal düşüncelerim ya da kendim icin oluşturduğum bilgilerin doğru sonuçlanması bu beni heyecanlandırıyor.. buna örnek bir tahmin olabilir...
Yolu anlamadım... Geceden dolayı eheheh orayı acıklarsan sevinirim teşekkür ederim
Hemfikirim, o gün başkaları değil esas kişiler eğlenmeli.. Eğlenceden kastımda illa oynamak değil daha çok o günün tadını çıkarabilmek, farkına varabilmek..
Ne diyelim, umarım dediğimiz gibi olur 🤗
Yani süreç demek istedim yoldan kastım. Hangi konuda sonuç yerine onun süreci seni daha çok heyecanlandırıyor?
Kesinlikle , öyle olmalı... lakin burada en büyük zorluğu ve kolaylığı aileler yapıyor... Nasıl desem anladın işte... düşünce farkları kuşaklarda cok değişebiliyor...
..
Umarım..
..
Sevdiğim bir mekanda gezmek olabilir , sonuç ordan çıkış biliyorum ama gezerken iyi eğlenirim...
Başka bir örnek harita tasarlamak gerçekte olan nesnelerin simülasyon ortamına aktarılması birebir olmasa bile sonuç fiyasko olsada. tasarlarken zamanın nasıl geçtiğini anlamam... Fakat ordada materyal eksik kalıyor bu sonuç beni üzüyor ama yaparken eğleniyorum..
Coğuda tekil farkettimde... Bunları beraber yapacağım birinin olması bu süreci daha anlamlı kılar mıydı o bir muamma... Fakat insanın değer verdikleri ile vakit geçirmesinide ekleyeyim şuraya sonucu kimse tahmin etmesede o zamanda onlarla aynı ortamda olmak mutlu edebilir insanı...
Ve ilkler...
Anladım tabi.. Ailelerin kolaylık yaptığı pek görülmüş bi şey değil yalnız 🤦♀️ Hep bi taraf daha zeki anlayışlı ve akıllı zannediyor kendini jfjdj
Harita tasarlamak nasıl bir şey yani nası görünüyor nası yapıyorsun bilmiyorum tam fakat şöyle hayal ettiğimde meşakkatlı bi şeydir diye düşündüm. Zaman güzel geçiyorsa o süreçten keyif alıyorsun sonuç seni üzmez, ya da çokça üzmez diyim. En hoş yanıda bu ya, süreç güzel olursa sonuç ne olursa olsun insan mutlu olabiliyor ya.. Ya da mutluluğa yakın oluyor işte bi şekilde..
Çooook haklısın. Sonuç ne olursa olsun yukarıdada dediğim gibi süreç ne kadar keyif verirse sonucun değeride bi o kadar azalıyor (iyi anlamda) 🙏
İlker mhmm.. Evet..
Eheheh evet öyleler...
Cokça üzmez daha iyi , cünki tasarladığım bazı haritalar neredeyse hiç oynanmıyor : ) ..
İşte kendim tasarlayıp yine kendim oynuyorum...
Öyle... yaptığım, çokca hatalı olmasına rağmen haritalarda sonradan güncellemeler atayabiliyorsun... Yanlışları düzeltme fırsatı verebiliyorlar bazı konularda e buda güzel bir şey sonuç olarak. ...
İlkler..., ne yaptığını bilmezsin ama o bilinmeyen heyecan verir ya... İlk araba sürüşü gibi düşün... ya da ilk defa salıncağa binmek gibi...
Yanlışları düzeltme fırsatı.. Çok güzel bi söz oldu bu he söz konusu oyun olsa bile sevdim bunu hayatada işlemek lazım 😀
Aklındaki o “ilkler” leri merak ettim. Bi ara söylersen sevinirim Psi fakat söylemezsende sorun değil tabi.
Rica ederim iyi geceler 🌟
Timamm anlaştık 🤗
Bir şeye başlarken beni asıl heyecanlandıran, sonucun garanti huzurundan ziyade o yolun sunduğu belirsizlik ve keşif sürecidir. Sonuç, bir varış noktasıdır ve ulaşıldığında o ana kadarki merak duygusu yerini bir tatmine bırakıp son bulur; oysa yol, her adımda yeni bir şey öğrenmeyi, hatalardan ders çıkarmayı ve insanın kendi sınırlarını zorlamasını sağlar. O "yolda olma" hali, içinde barındırdığı sürprizler ve gelişme potansiyeliyle hayatın kendisini daha canlı ve anlamlı kılar. Zirveye çıkmak elbette gurur vericidir, ancak karakteri inşa eden ve asıl hikayeyi oluşturan şey, tırmanış boyunca verilen mücadele ve o süreçteki dönüşümdür.
Çoook güzel anlatmışsınız, elinize zihninize sağlık hele ki “hayatın kendisini daha canlı ve anlamlı kılar” kısmına fena şekilde katılıyorum. Sonuç bitişdir ve bi ödül neticesindedir fakat esas şey yolun onu anlamlı yapmasıdır 🌟
Bu konuda biz kadınlar genelde süreç erkekler daha çok sonuç odaklı oluyorlar. Tabi ki istisnalar olabilir ama kaideyi bozmazlar.
Mesela alışverişe gidilir. Kadın gezmek, dolaşmak, ürünleri tek tek incelemek ister.
Er kişi de bir an evvel bitsin de gidelim diye bekler 😂
Şöyle cevaplara bakınca evet sonuç erkeklerde sanki daha baskın gibi, kadınlardada vardı (bir kişi jdjd) sonucun heyecanlandırdığı fakat doğru bi tespit olmuş tam ehehe
Ahaha güzel örnek, bu yüzden kadınlar mağazanın içinde erkekler ise dışında bekliyor 🤦♀️😂
Halbuki içine girseler neler görecekler neler.
Babamdan biliyorum, alışverişten nefret eder - evet baya nefret eder ve de gitmez. Biz alışverişini yaparız onun. Ha yılda bi iki kere zorla götürürüz onu çünki aldıklarımız olmayınca geri iadesi vs çok zahmetli oluyor. Onu alıp toplu alışveriş yapıyoruz ve o mağazaya girince o kadar çok keyif alıyor ki halbuki 😂
Yinede sevmiyor yinede sevmiyor - bende çözemedik bu durumu jfjdjd
Alışveriş yaparken geçirdikleri süreyi boş bir zaman olarak düşünüyorlar. Benim babam da aynı. Ayriyeten bir de aşırı gerilir insanı da gerer. En güzeli onları evde bırakmak 😂
Süreç boyunca elimden geleni yapıp üzerine keyif de almışsam sonuç beklentimin altında olsa bile üzülmem ben. Çünkü o süreç zaten tatmin etmiş olur. Çok alakasız şeyler geliyor aklıma omen tanrım 😂
Mesela cinsel anlamda da genelde erkekler sonuç kadınlar süreç odaklı. Gerçi orada biyolojik farklılıklar da mevcut.
Belki de erkeklerin genele yansıyan bu durumunun alt yapısını da bu farklılık oluşturup besliyordur.
Yani şimdi alışveriş yapmaktan bende çok şaaapmam fazlası zarar tabi ama yinede kafa dağıtmak için bile gidilir görülür ne var ne yok genellikle yok zatende jdjfj
Ahahaha 🤣
Olsun gelsin akıla çünki gayet doğru bi örnek oldu bu. Yani o biyolojik farkı göz önüne getirmeyip genel anlamda bakarsak gayet yerinde jfjfj
Demek ki o yüzden dedim bende içimden şu an 😀
Sabah minicik küçücük bir enerci patlaması yaşamışım 🤏😂
Neyse ki günün ilerleyen saatlerinde benimkiler sömürdüler de geriye pek bir şey kalmadı 🤣
Az önce çorba tenceresini açıp çorbayı kapağına koydum kaseye değil de. Benim kapanış saatim gelmiş ehehe
Enerji patlamasına dahil olduğum için mutluyum ehehe okurken güldüm çünki e gülmekte ömrü uzatıyor diyorlar. Gerçeği öyle çokça uzunca yaşamak gibi bi hedefim yokta işte lafın gelişi jdjdj
Eyvah ahaha banada bugün benzeri oldu bu arada. Çorbayı yemek tabağına döküyordum az kalsın ki kurtardım çorba kasesine döktüm sonradan ah bee..
Gülmenin bulaşıcı olma özelliği daha fazla aslında. Ömür sonuçta nerede ne zaman biteceği de belli olmaz. Gülmek eğlenmek hayattan keyif almak çok daha kıymetli Monroe'cim 💖😍
Varsın tabağa, kapağa dökülsün. O çorbanın içinde dert pişmesin de her türlü yenür ehehe
Evet öyleee 💖🫂
Ne de güzel söyledinnn he.. Her türlü yeriz nom nom nom 🤤
Yeriz demişken akşama keklerimi seven bir misafirim gelecek. Baktım az bir yoğurdum kalmış temcerede geçen hafta yaptığımdan. Ekşi oluyor yemeğin yanında ama hamur işinde çok iyi oluyor.
Yoğurt koyunca da kabartma tozu değil karbonat ekledım. Efsanee oldu. Off son zamanlarda yaptığım en iyi kek kesinlikle bu. Yoğurt ve karbonat ikilisini kekte mutlaka deneyin. Hâlâ yediğim şeyin tesiri altındayım 🤤🤭
https://ibb.co/gMS45cT6
Hamaratlı hanım’cım benim 🤩
Bu el lezzetinede hayranım şaheserler çıkıyor ortaya, hani tadını bilmesemde anlatım ve de görseller bunu onaylıyor sanki. Ellerine sağlık, efsanede görünüyor.
Bizi tesir altında bırakan şey kek olsunn razıyım 🫠
Çok teşekkür ederim 🫠💖
Ne demeek kiii 💖
Ben kesinlikle yol insanıyım Selina 🥲✨ Hedef beni motive ediyor ama asıl heyecan “acaba şimdi ne olacak” kısmında. O belirsizlik, tanıştığın insanlar, karşına çıkan küçük sürprizler… hepsi tadı tuzu gibi geliyor bana 🚣♀️💫 Sonuç çok kısa sürüyor, ama süreç her an yanında. O yüzden hep yolda olma hissini seviyorum.
O sonuca giden yolda karşılaştığımız insanlar İremologum, ne de güzel dedin ve biliyor musun onların hepsi eşlik ediyor aslında hoş zaten her insan her insana belirli bi süre eşlik ediyor sonuçta gün geliyor tıkır tıkır azalıyorlar. Dünyanın kanunu bu, yapacak bir şey yok ehehe
Ama birde yol boyunca eşlik edenler var, sonuca varınca onları güzel hatırlamak en önemlisi belkide, hemide aynı zamanda çok değerli. Ah İremologum, birini güzel hatırlamak çok güzel bi his. Ardından güzel sözler etmek, yani kavgayla ayrılmak değil - güzellikle ayrılmak. Ben ardından güzel konuşabileceğim bir kaç insan var sadece zira gerisi kalbimi fena kırarak gittiler ve onlar hakkında kötüde konuşmam he yanlış anlaşılma şoolmasın. Sadece anmam kendilerini, bak unutmuşum bile bir çoğunu jfjfj B12 eksikliğinin faydaları hep bunlar.
Sonra o yolda giderken karşılaştığımız sürprizler, engeller ve onları aşarken kendimizi keşfetmemiz dahada kendimize yakınlaşmamız. Zorluk olmadan güzelliğe erişilmiyor sanki İremologum 🤩
E zor olmasa değerinide anlamıyoruz zaten.. O yüzden benide heyecanlandıran şey hem sonuç hemde yol. Fakat sonuca odaklanırken yolu kaçırırım diye korkuyorum o yüzden direksiyon elimde gözüm yolda devam 🫠
Selina’cım, sen bayağı farkında, ince ruhlu bir yolcusun 😌✨
Kavgasız, güzellikle ayrılma isteğin çok olgun; kalbin kırılmış ama kin tutmayıp “anmam yeter” çizgisine çekilmişsin, bu da kendini koruma şeklin aslında 🫠💔
Yolu da, sonucu da seviyorsun ama “sonuca kilitlenip yolu kaçırırım” korkun tam bir zihinsel fren; güzel tarafı şu: bunun farkındasın ve direksiyonu elinden bırakmıyorsun 🚗💫
Kendini yolda keşfetme kısmın çok kıymetli; acıyla, sürprizle, insanlarla yoğrulmayı kabul ediyorsun, işte bu yüzden ileride “iyi ki böyle yaşamışım” diyenlerden olacaksın 🌟
B12’ye de hiç laf ettirmem bu arada, seçici unutkanlık bazen travma terapisi gibi çalışır, beyne helal olsun diyelim 😂🧠💊
Teşekkür ederim İremologum 💖
Cevap
13Cevap
Yani her şey için geçerli olmaz bazı şeyler de süreç de heyecanlandırabilir
2 ay önce Japonya'ya gitmiştim gitmeden önceki uzun süreç ve hazırlık, ayarlamalar sırasında oldukça heyecanlıydım tabi
Ama her şey de olur mu tartışılır😂 kimisi için bazı şeylerin süreçleri de normalleşmiş olabilirken kimileri için ilk deneyimler olabilir
E tabi durumdan duruma göre değişir bu 😀
Örneğin evlilik yolunda insanı heyecanlandıran yol değil sonuçtur çünki bizlerde evlenmek çok zor jfjf istemesi sözü tanışması nişanı kınası bekarlığa vedası nikahı imam nikahı ve düğünü derkeeeeeeen yazarken yoruldum 😮💨
Ahahah yav 🤣
Neyse ki ahaha
Bir şeye başlayacağım zaman en baştan en sonuna kadar kafamda bir senaryo kurarım.
atacağım adımları ona göre atmaya çalışırım. genelde sonuç beklediğimden tamamen farklı olsa da hiç bir işim rotasız değildir.
Yaniii yol heyecanlandırıyor diye algıladım
Ben yola çıktım da, yol bana çıkmadı.
Ben de bana çıkmayan bu yoldan çıkmadım.
Güzel şeylerle karşılaştıysan o yolda haklısındır 🤗
Tek bir güzel şey var. Onun hatırına
Bende öyle düşündüm, sevindim adına kii
Sonuç heyecanlandırıyordu da artık olsun bitsin diyorum genel olarak evlilik dışında bi hevesim kalmadı 😂
Kaldı kaldı alooo 🤨
Evlendikten sonra gelir en geç eheh hayatını paylaştığın seninde hayatını paylaştığın birisi ile yeni hedefler yeni sonuçlar yeni yollar belirlenecek 🤩
Sooooonsuz heyecan ehehe
Kıstım deme bari yav koruyom o enerjiyi de ya da saklıyom jdjd böyle daha pozitif geliyor kulağa 😌
Yani bence, biliyosun evrene pozitif şaapmak lazım 🤩
Ahaaa olmuşsun at bakim ehehe
Ahahaha 🤣
En iyisi boş vermek sonra eksik kalıyor falan bide yanlış anlaşılma durumu var jfjf şaka bi yana evrene seslenmeye gerek yok sen düşün ve de hisset yeterli o alır mesajı doğru şekilde 😂😌
Jfjf barıştıralım sizi 😂
Pekiii 🤗
Beni heyecanlandıran şey daha çok yolculuğun kendisi, yani süreçtir. Hedefe ulaşmak güzel ama yol boyunca öğrenip keşfettiklerim daha çok heyecan veriyor.
Hak veriyorum, bencede heyecan veriyor. Hem böylesi dahada keyifli sanki he 🫠
Gerçeği duruma göre değişirde ama genel olarak yol güzeldir ya..
Yoldur. Sonucu kimse bilemez çünkü. Yolda bulacaklarımız, bize katacakları şeyler kıymetlidir. Ayrıca yollar her zaman sürprizlere gebedir. Bu bile insanı heyecandırmaya yeter.
Belki sonuca ulaşamayacağız fakat yolda belkide çok güzel şeylerle karşılaşmış olacağız dimi 🌟
Kesinlikle😌
Yol. o yola başlamak sonrasında neler olacağı. Onlar beni heyecanlandırır. sonuç iyi ya da kötü başlaması güzeldir. Sonunu bilmeden.🙃
Çok hoş anlatmışsın, haklısın 🫂
Teşekkür ederim canım 😊🌸
Ne demek 💖
Heyecanlaniyorum seviniyorum sonu hep hüsran ve heyecan sönüyor ve arrtik hiç başlamak istemiyorum
O vakit sonuç odaklısın sen, bi sonrakinde şayet başlarsan yola odaklanmaya çalış 🌟
Umarım her şey gönlünce olur 🫂
Denicem bu dediğiniz teşekkürler
İyi geceler 🤗🌟
İyi geceler
Beni asıl heyecanlandıran sonuç; bir şeyi başarmış olma hissi benim en büyük motivasyon kaynağım.
Bitmiş olması evet 🙏
Bir şeye başlarken beni heyecanlandıran sonuca giden o yoldur. Sonuç mutluluk getirir. Ama yol inişli çıkışlı ve macera doludur, buda insanı doğal olarak heyecanlandırır.
Bazen bir şeye başlarsın sonucu ne olursa olsun o yaşadigin Duygu her şeye bedeldir
Süreç olmadan hedef olmaz, hedef olmadan süreç olmaz bir şeye başlanılcaksa her şey göze alınır.
Yolculuğu yaptığım yolcudur efendim 😌
Bu çok romantik amaaa 🥹
Ele valla 🫠
İçimdeki hevestir sadece
He o da doğru 🤗
Yol ve olası sonuçlar
Artık o heyecan kalmadı bende
Balık avlarken heyecanlanıyorum sadece
Her ikisi de önemli
Öyle tabi efenim..
İkiside
Sonuç
Sonuçtur..
Yol ve sonuç 🌞💌
Yol ve sonuc ikiside
Sonuç
Yol heyecanlıdır
Sonuç yol sadece yoruyor
Sonuç.
sonuç
Sonuç
Sonuç
Yoldir
Yolcudur yoran
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?