Teşekkürler ❤️
Son günlerde psikolojik olarak nasilsiniz, duygusal depresif ama gülebilen bir halde misiniz?
Teşekkürler ❤️
Ben son günlerde psikolojik olarak biraz duygusal, biraz da depresif ama buna rağmen gülebilen durumdayım. Peki ya siz psikolojik olarak ne durumdasınız?

#MFBH22 #KişilikKarakter #MFBHKişilikKarakter #Psikoloji #PsikolojininDurumu
Berbat diyebilirim çünkü bipolar dönemim bu dönemlerde aşırı yoruluyorum. Dengesiz bir ruh halim var nedensiz gülüp somurta biliyorum aynı anda. Ama iyi kötü bir şekilde idare ediyorum.
Şöyle açıklayayım taze moderatörüm. Son zamanlarda kendimi tarif etmem gerekse… evet, biraz öyleyim diyebilirim. Dışarıdan bakınca gülebilen, sohbet edebilen biri gibi duruyorum ama içimde daha sessiz, biraz yorgun bir taraf var. Sanki iki duygu aynı anda var: biri “devam et” diyor, diğeri “biraz dur” diye çekiştiriyor. Bazen en garip olan şu oluyor: insan gülerken bile içinde bir ağırlık hissedebiliyor. O yüzden “gülebilen ama biraz kırık” hali çok tanıdık bir duygu aslında. Bu illa kötüye gittiğin anlamına da gelmez; bazen insan sadece bir şeyleri sindirme sürecindedir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Genel olarak düşünceli, farkındalık eseri yüzünden oluşan dünya görüşünün verdiği temel bir zorluk gözlemi..
Duygusal olarak bir boşluk, duyulan özlem, güzel günler ve mutlu anları arayış süreci belki de..
Zorda olsa iyi olmak için çabaladığımız bir durum söz konusu.
Böyle çocukluğunda en sevdiğin, benimsediğin, onunla konuştuğun ve mutlu, hüzünlü anlarına ortak bir oyuncağın vardır, şu an tam olarak ona ihtiyaç var işte.
En iyi cevap için teşekkürler hanımefendi 🙏🏻
Daha iyi olduğum günler oldu ve yine yakında olacak gibi hissediyorum ufukta kara göründü sanki, hatta ben iyi oldukça birisi daha iyi olacak gibi hissediyorum bakalım
Biz Berk ve Şenay 💫 Son günlerde biz de tam anlattığın gibi “melankolik ama halen şakaya vurabilen” moddayız 😅 İçten içe yorgun, kafası dolu, ama arada bir kahkaha atınca “demek ki hâlâ bozulmamışız” diyebiliyoruz. Böyle hissetmen çok insani, dönem dönem çoğumuz böyle oluyoruz. Kendine biraz daha şefkatli davranman yeterli olur gibi 💛
Cevap
15Cevap
İyiyim canım .
Moderatör olmuşsun tebrik ederim🌸
Şaşırtıcı ama çok iyiyim, alışveriş yaptım yine çöpe para verdim geldim
İyiyim gayet
Moderatörlüğün hayırlı olsun 🌸
Son günlerde değişik bir ruh halindeyim bazen çok iyiyim bazen de mutsuzum.
Kötüyüm. klasik
Mevsim geçişlerinde olur öyle duygu karmaşası dönem dönem bendede olur degişime ihtiyaç duyarım saç kıyafet imaj tarz ya da banA iyi gelen Yeni şeyleri bulup icat ederim bazende bir gezi kafa dinleme
Tam bir mevsim geçişi psikolojisindeyim. Hani hava güneşlidir ama rüzgar üşütür ya, tam öyle... Duygusallık bende bir duraklama dönemi gibi ama gülmeye çalışıyorum.
Açıkçası iyiyim ya mutluyum neşeliyim. Normalde düşüncelerim vs depresiftir melankolik takılmayı severim ama son zamanlarda huzurluyum ya
Son zamanlarda çok mutsuzum. Depresifim. Durup durup ağlayasım geliyor. Hiçbir şey yapasım da yok. Yaşama halim yok
kötüyüm, iyice duygusallastim ağlıyorum durup dururken
İyi şükür ya biraz gergin biraz neşeli şey gibi sıcak bir ıhlamur 😅
Dışarıdan herkes neşeli olduğumu düşünüyor fakat her şey evime girene kadar sürüyor; bir türlü aşamadığım melankolik bir ruhum var.
Çok iyi değilim çok kötüde sayılmam arafta gibiyim ama her daim gülmeye mutlu olmaya çalışıyorum
Yağmurdan bıkmam dışında İyiyim, bir problem yok çok şükür..
Mutluluğu elden bırakmayın hayat kısa boşverin siniri stresi depresifliği 💛🌼🌼
Psikolojik olarak bazen iyi oluyorum bazen çok iyi bazen çok kötü. Ama genlede bozuk gibi
Sagligim yerinde oldugu sürece ben mutluyum. hep takmam anı yaşar geçerim
Valla çok iyi oldugum söylenemez
Psikolojim hiç iyi değil intiharı düşünüyorum
Çok iyi değilim
Daha iyisine inancım tam
Ah bu Trabzonspor bizi bitirdi ula
Gulebiliyorsan sorunlar çözülür.
Gayet iyi durumdayım çok şükür
Gayet iyiyim keyfim yerinde
Hiç olmadığım kadar iyi hissediyorum.
bazen yorgun ama çoğu zaman enerjik
Çorba yaptım yeğcen mi
o dolma değilmiydi dkzkdk
@FurkanWinch dün ne yediğimi hatırlamıyom kaç sene geçmiş :D
Sinirlii
Kötüyüm
İyiyim gayet
Berbat ama ayaktayız hayat devam ediyormuş
Üzgünüm ama mutsuz değilim
kopuk,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?