Ben bazen isimlerin insan kaderini ve huyunu etkilediğine inanıyorum. Sizde durumlar ne? İsminizden memnun musunuz?

Ben bazen isimlerin insan kaderini ve huyunu etkilediğine inanıyorum. Sizde durumlar ne? İsminizden memnun musunuz?

Ismimi yansıttığımı düşünüyorum açıkçası ismimi anlamından dolayı sevmiyordum Çünkü her şey sabırla ve yavaş bir şekilde ilerliyordu Ben öyle olduğunu düşünüyordum sonrasında ismimi anlamını detaylıca araştırdığımda gerçekten ben olduğumu beni anlattığını gördükten sonra ve benim de gerçek hayatta yapabildiklerimi görüp beni tanıyanlar tarafından da bu konuda olumlu yorumlar aldıktan sonra ismimi sevmeye başladım.
Kesinlikle eminim
İbrahim
İsmini aldığım İbrahim (a. s) gibi hakikat konusunda annem-babam olsa taviz vermem.
Aşırı dirençliyim, sınırsız enerjim var her meydan okumaya girerim OS güvenim sonsuz kimseden korkum yok.
Beynim zehir gibi cömert biriyim paylaşmayı çok severim arkadaşlarla.
Enes isminin anlamı cana yakın, arkadaş, dost, soylu Arap at ve küheylan gibi anlamları var. Bu özellikleri eskiden taşıyordum arkadaş canlısıydım falan ama sonradan yalnızlığı seçtim ve tabii at gibi olduğum doğrudur birinden gıcık aldım mı çiftemi yer 😂😂

Konuşmaya gerek yok görüyorsunuz 😃😃😃😃
İsimlerin enerjisi olduğuna ben de inanıyorum 😊 Hayat ismini hep çok sevdim çünkü bana sürekli “yaşadığını hisset, akışta kal” hatırlatması yapıyor 🩵 Karakterimizi tamamen belirlemese de ailelerin ismi seçerken yüklediği anlam çocuk üzerinde etkili oluyor bence. Sen ismini seviyor musun Nazende? Bence çok zarif bir ismin var ✨💐
Cevap
16Cevap
Harbiden güzel isimmiş anlamı baya güzel sana yakışır al bi iltifat daha 😂😂
😀 sağolasın
İsmimin anlamından çok, tınısının karakterimi yansıttığını düşünüyorum.
Net ve kısa bir isim, ben de hayatımda netliği ve sadeliği tercih eden biriyim.
Çok memnunum, kesinlikle karakterimi yansıtıyor. Birdaha dünyaya gelsem farklı isim kullanmam o derece
İsmimin anlamı güzeldir ✍️
Etrafımdaki insanlar ismimi çok yansıttığımı söyler
Hiç bilmiyorum olabilir
hiç bilmiyorum
Yok ya
3 harfli olduğum için hemen hemen yansıtıyor 😂😂
Öyle olduğunu düşünüyorum
Harbiden sen neymişsin ;)
Sanırım yansıyor
Benimki epey farklı maalesef
Kesinlikle cömert biriyimdir
Düşünüyorum aynısıyım
Memnunum ismimden.
Bilmiyorum hiç bakmadım
Evett
Düşünüyorum
Hayır
Yansıtıyor her zaman
kesinlikle
Evet.
evet tıpkısı
Evt yanstyr
Fazlasıyla
Ayrıca melike, "melik" kelimesinden türedi. Melik de "mülk" kelimesinden türemiş olup "mülk" sahibi anlamına geliyor. Bazı Türk İslam devletlerinde (Selçuklular gibi) şehzadelere melik derdi. Melike de kadın hükümdar gibi bir anlama geliyor
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?