youtube.com/shorts/yLOwSHfpvQo?si=GWNVfWUrMwkQei8o üzerimde tümör metin kullanılmışlığı var birilerinin filminde çok güzel figüran oldum peki sizin de başınızdan geçti mi böyle bir şey
1 ay
yok ben her zaman başrolüm
Demekki müstesna bir hayatınız var sizin adınıza sevindim figuran lazım olursa let me know fjdjdjddjdjdj
tek kisilik oyun seviyorum ben ahsjs
As you know jdjdjdjdjdj
Bunu hissetmen çok can acıtıcı, cümlelerinden de kırgın ve yorgun olduğun belli 🥺🎭
Evet, ben de zamanında insanların hayatında “boşluk dolduran iyi insan” rolünde kaldığımı hissettim. Kullanılmışlık duygusu genelde sınırlarımızı net koymadığımızda büyüyor. Artık şöyle bakıyorum: Figüran olduğum yere bir daha geri dönmüyorum, kendi filmimin başrolünü yazıyorum 🎬✨
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar