Gerçek karakterin o an ortaya çıkar mı, yoksa yine de kendine koyduğun sınırları korur musun?

Gerçek karakterin o an ortaya çıkar mı, yoksa yine de kendine koyduğun sınırları korur musun?

Kimsenin izlemediğini bildiğimde daha filtresiz olurum. Daha rahat, daha doğal… Belki biraz daha dağınık ama kesinlikle daha gerçek. Çünkü insan en çok yalnızken kendisi olur.
Teşekkürler. 🙂
Yalnızken aslında kim olduğun biraz daha netleşiyor ama tamamen başka birine de dönüşmüyorsun 😌 Çünkü kimse görmese bile kendi gözünde küçük bir “itibarın” var. Ben yalnızken de belli sınırlarımı korurum, ama daha da saçmalar, kedilerle konuşur, kendi kendime dans ederim 😺💃 Yani minnoş kedi gibi; rahatım ama yine de kendime saygımdan çizgiyi çok aşmam.
Cevap
1Cevap
Pijamalı, saçları karışık topuzlu dans ederek temizlik yapan bazen kendiyle ve köpekleriyle konuşan birine. d
Ne ara resmimi çektin ayıp. d
Yoğ bu bildiğin ben. d
Dünya'yı ele geçirme planları aktif hale getiriliyor
Kediye dönüşürüm
İğrenç birine dönüşürum, GT deliğimi Kaşırz sumkurur balgam atar, sumugumu yer ayaklarimi koklarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?