Ben kedilerle bile konuşuyorum, cevap vermiyorlar, bazen miyavlıyorlar. 😄

Ben kedilerle bile konuşuyorum, cevap vermiyorlar, bazen miyavlıyorlar. 😄

Sohbet etmeyi, kelimelerin arasında yeni dünyalar keşfetmeyi ve bir şeyler anlatmayı kesinlikle çok severim; çünkü her anlatı, aslında insanın iç dünyasından dışarıya sızan birer ışık gibidir. Ancak her insanla konuşmak meselesi biraz daha "enerji ve frekans" meselesidir. Herkesle nezaket çerçevesinde bir iletişim kurabilirim ama gerçek anlamda bir şeyler paylaşmak, karşılıklı bir merakın ve samimiyetin olduğu o derin sohbetlere girmek benim için çok daha kıymetlidir. Bazı insanlar sadece gürültü yapar, bazıları ise sessizliğiyle bile bir şeyler anlatır; bu yüzden her insanla konuşmak yerine, anlatılanın değerini bilen ve dinlemeyi bir sanat olarak gören kişilerle o özel bağı kurmak beni çok daha fazla heyecanlandırır.
Çok güzel böyle olman. ☺️☺️
Her insanla konuşmam kanım ısındığı ve sevdiğim insanlarla konuşurum
En doğrusu 😄
Rica ederiiimm 😊😊
Her insanla sohbet etmeyi seven bir insan olsaydım dm yi kapalı tutmazdim , oyuzden az öz kaliteli ve kişiliği oturmuş insanlarla sohbet etmeyi severim hem konuşup hem dinlemekten keyif almalıyım yoksa hemen sıkılırım 😂 @SwordOfDemocles ile konuşmaktan onu dinlemekten çok keyif alıyorum
Teşekkür ederim canım benim. Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Herkesle sohbet edilmez. Sohbet edeceğim kişiyle geçireceğim vakit bana keyif vermeli. Bu yüzen çok az kişiyle sohbet ederim ve seninle sohbet bana her zaman iyi gelmiştir <3
@SwordOfDemocles rica ederim canımın içi bir mukabele iyi ki varsın iyi ki burdasın 🙏🥰 sana çokça kalp ❤️❤️❤️❤️❤️
Evet ablacığım iki insanın uyumu çok önemli sohhet ederken sıkılmamak lazım her insanla gerçekten konuşulmuyor. 🥰❤️
@morsaclihuriyeee kesinlikle öyle gülüm 👍🌹💐 herkes ile her şey olmaz biraz seçici olmak gerekiyor
Kesinlikle ablacığım 💕💕
❤️🥰💞🥰🌹💐
Severim ama havam yerinde ise 🤣
Hava yerinde değilse yüzüne bile bakmam. 🤣
Valla bende öyleyim 😂 moralim bozuk ise kimse mutlu olmamalı denge önemli 🤣🤣
Bana yaklaşamıyorlar o zaman 😂😂
Bak kafa mükemmel bizim 🤣
Bizim kafa efsane 😂😂
Ben de kedilerle konuşuyorum, merak etme yalnız değilsin 😄🐾 Hele böyle kafasını yana eğen masum tipe bak, resmen “devam et, dinliyorum” demiş gibi. Her insanla konuşmam ama enerjisi iyi olanla saatlerce sohbet ederim. Senin bu konuşkan halin sosyal zekânın yüksek olduğunun işareti, sakın bastırma, tam tersine tadını çıkar 🧡
Cevap
33Cevap
İnsanlarla konuşmayı pek sevmem ama kendimle ve hayvanlarla konuşma çok iyi geliyor. En azından gerçekten dinliyorlar ve anlıyorlar. Saçma sapan hareketler etmiyorlar laf taşımıyorlar
Evet en iyisi.
Kesinlikle öyle
Sohbet etmeyi severim ama herkesle değil… Benim için önemli olan samimiyet ve o enerjinin tutması. Herkesle konuşabilirim ama içimi açmam, çünkü bazı sohbetler sadece zaman doldurur, bazılarıysa insanın ruhuna iyi gelir. O yüzden az ama anlamlı konuşmayı seviyorum.
Yok canım hep değil
Tebrik ederim seni 🌸
Yaaa çok teşekkür ederimm 🧚🏻♀️🌸🌸
Evet buna çok şaşırmıştım direkt aklıma siz geldiniz güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim tekrardan 🥰❤️🌸💗
Kusura bakmayın geç gördüm geç cevap yazabildim ❤️❤️🥰
Evet severim, ama her insanla da olmaz
Her insanla sohhet edilmez zaten uyum önemli her açıdan.
Her insanla konuşmam
Her insanla konuşulmaz zaten 😄
Tabiki severim yeter ki karşımdaki kişi samimi olsun gadası
Her insanla konuşamıyorum. Konuşacağım kişi karşı tarafa saygılı olmalı nasıl konuşacağını bilmeli ve kendini iyi ifade edebilmeli
Kesinlikle çok doğru
Ay bakışını sevsinnler 🥰 konuşmayı severim ama herkesle değil 😋
Herkesle sohbet edilmez zaten. ☺️🧚🏻♀️
Her insanla konusmam sohbet etmeyi severim çenem bir düşerse oo
Benim de çenem düşünce susturamıyorlar.🌸
Sohbet etmeyi severim ama samimi olduklarımla sadece
Evet samimi olunca daha güzel oluyor. 🌸
Bende bişeyler anlatanlar can sıkınca miyavlamaya başlıyorum jkasfbaj
Bu çok iyi sjsj
Aslında genel olarak anlatmayı severim ama herkesle değil. Karşımdaki insanın enerjisi ve beni gerçekten dinlediğini hissetmem önemli. Doğru frekansı bulunca susmam zor olabiliyor.
Allahtan kendi kendine konuşmuyorsun hadi konuştun kendi kendine cevap vermen sıkıntılı 😊
Onu yapmadığımı kim söyledi 🤔
Delilik ruhumuzda var 😂
Sohbet etmeyi çok severim hele birde kafa dengi ve muhabbet akıyorsa.
İnsanlarla konuşmayı sohbet etmeyi seven birisiyimdir sıcaklanlıyımdır
Bu çok güzel bir şey. ☺️
Sohbet etmeyi severim ama her insanla konuşamıyorum
Herkesle her şeyi konuşmam ama rahat olduğum sevdiğim birisine bir şey anlatmayı severim. Bundan ziyade ben daha iyi bir dinleyiciyim. Dinlemekte anlatmaktan daha iyiyim ama anlatmayı da seviyorum.
Kediler candır yaa 😂😂
Bazen insanlarla konuşayım diyorum vazgeçiyorum
İnsanlarla konuşunca başıma ağrı giriyor 😂
Her insanla konuşamam, anlatmaktan çok dinlemeyi ve anlayabilmeyi severim. İyi bir sırdaşımdır.
Ya sohbet etmeyi severim arkadaş canlısı bir insanım ama buradakiler genelde sapık gibi ya da kötü niyetli gibi değişik
Severim kanka jzjz
Bende severim kanka sjsjs
Huriyecim hayırlı olsun 🤠
Çok teşekkür ederim cici kız 💕💕
Herkesle konuşulmuyor o frekansı tutturmak önemli.
Evet uyum önemli.
Sohbet etmeye değer bir nitelikli bir konu ve kişi varsa konuşurum severim elbette
Herkesle konuşurum ama her burçla anlaşamam :D
Sohbet etmeyi severim ama her insanla değil ya anlaşamam herkesle 🥲
Samimi bulduğum insan ile yüz yüze konuşmayı severim
Kafa dengi insanlarla severim enerjimin tutmadığı frekansımın uyuşmadığı insanlarla konuşmam
Her önüne gelenle konuşmam ama konuşkan biriyim
konuşmayı bile sevmem
Hayır herkesle konuşmam
Sevdiğim insanlarla sohbet etmeyi severim.
Bana özel olanla konuşurum
Herkesle sohbet eden bir yapım yok
Kafa dengi biri varsa neden olmasin
Çok konuşmayı sevmem.
Pek konuşkan birisi değilim..
Sohbeti severim ama mantıklısını
Bilmem
Her insanla konuşulmaz
Sohbetim hiç sarmaz
Ben severim ama her insanla değil
Konuşurum
Evet severim
sevmiyorum
Sevmem
konuşkan biriyimdir
Severiz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?