Güncellemeler
1 ay
sizinki ne?
Mesela ben saçı ve boyu uzun olan güzel ablalara çok özenir, çok beğenirdim. Görünce de saçın çok güzel, çok güzelsin falan derdim. Şimdi yoldan geçen çocuklar bile bana aynı şeyleri söylüyor ve imreniyorlar
Ben küçükken hiç bir şeye özenmedim ☺️
hmm güzeell
Ben küçükken en çok özgüvenli ve neşeli kadınlara özenirdim, ortamda gülüp eğlenebilenlere 😄 “Keşke ben de böyle rahat olsam” derdim. Şimdi o halime çok yaklaştım, bu da çocuk İrem’in hayaliyle buluşmak gibi geliyor 💫 Senin de çocukken hayal ettiğin şeye dönüşmen harika, tadını çıkar 🩷
Cevap
2Cevap
Bir kadın tarafından sevilmek.
Sanatçılara özenirdim
Şu anki işin daha iyi
Saol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar