Affetmek mi yoksa herkes yaptığının bedelini ödemeli mi, siz hangisisiniz?

Küçük bile olsa yapılan hataları hemen her koşulda affeder misiniz yoksa bir daha yapar affetmem benim için bitmiştir mi dersiniz?

Affetmek mi yoksa herkes yaptığının bedelini ödemeli mi, siz hangisisiniz?
Cevapla