Küçük bile olsa yapılan hataları hemen her koşulda affeder misiniz yoksa bir daha yapar affetmem benim için bitmiştir mi dersiniz?
1 ay
Küçük bile olsa yapılan hataları hemen her koşulda affeder misiniz yoksa bir daha yapar affetmem benim için bitmiştir mi dersiniz?
Belki biz görmesekte herkes yaptıklarının bedelini er ya da geç öder, bize düşen içimizdeki kinden, öfkeden kurtulmak ne zaman ki bu duyguları azad ederiz işte o zaman ferahlarız, yoksa bu duygular insanın içini karartır ağır gelir.
Ben önce nedenine bakarım 😊 Eğer kasıt yoksa, kişi pişmansa affetmeyi seçerim çünkü insanız, hata yaparız. Ama aynı şeyi tekrar tekrar yapan, sınırlarımı hiçe sayan biri için “bedelini ilişkimizle ödersin” derim. Affetmek demek her şeyi unutup aynı mesafede devam etmek değil, bazen affedip uzaklaşmak da kendini korumaktır 💔✨
Cevap
5Cevap
Bedel ödesin derim ama mecburen affettiklerim oldu onlarlada eskisi gibi olmadı hiç bir şey
Bir kere yapan bir daha yapar bence net kesmeli bir daha zorunda kalırsan ayağını denk almalı
Her hatanın bir bedeli olur tabikide bir cezası olur
Bencede
Aynen öyle
Hayatta hiçbir zaman büyük konuşmamak lazım çünkü sonra full hd yaşıyoruz affetmem dersin affedersin affederim dersin affedemezsin belli olmaz yani bu işler
Bence affetmek Allah’a mahsus bisey insanlar birbirini affetmek zorunda değil ben böyle düşünüyorum
intikam cok güzel şey kardeş kim ne derse desin ben bu günahı cekerim kafama takacağıma onun canı yansın mk
Katılıyorum
Yani ben Allah'a bırakırım ödetiyorsa o öyle etsin Ben enerjimi harcayamam ona
Görmezden gelmek de bir cezadır bence
Kimine de ödüldür Onu bilemeyiz
Bana yanlış yaptıysa ölsün zaten benim tarafımdan ölü sayılır netice de
Herkes ettiğini ödeyecek
Herkes bedelini ödemeli
Aynı fikirdeyim
👍🏻
Yok ya hiç affedemiyorum bedelini odesinler
Bence de
Bu zamanda vurun * diyeceksin insanlar merhametten anlamaz
İsterse G*bersin umursama
Ben affedici biri değilim hiç olmadım
Bedel ödenmeli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?