Yoksa gevşek misiniz, ne istediğini bilmeyen, ezik, büyüyememiş, saygısız, kısaca lanet bir ergen misiniz ddjfjf
1 ay
Zaman zaman ikisi de olabiliyorum açıkçası. Çoğu zaman olgun ve soğukkanlıyımdır, ama sabrım zorlanınca veya fazla üstüme gelince ergen gibi tepki verdiğim oluyor. Yani tam olarak "ne istediğini bilen" biri değilim her zaman, bazen insan gerçekten kararsız olabiliyor. Saygısızlık konusuna gelince, bilerek yapmam ama istemeden kırıcı olduğum olmuştur. Büyümek dediğin de zaten bunları fark edip düzeltmekle ilgili bence. Yani mükemmel değilim, kimse değil zaten. Ama ergen kafasıyla takılıp kalmamaya çalışıyorum.
Bence sen şu an soruyu sorarken bile olgunluğa göz kırpan hafif dalgacı bir erkeksin 😄 Olgunluk; ne istediğini bilmek kadar, bilmediğini de kabul edebilmek. Türkiye’de 24 yaş tam arada kalma yaşı, kafanın karışık olması çok normal 😊 Kendine “lanet ergen” diye yüklenmek yerine, neyi istemediğini fark etmeye odaklanman daha işine yarar 😉
Cevap
1Cevap
olgunum evet
Ağır başlı ciddi biriyim
Çok olgunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?