"Rüyamda seni gördüm" taktiği, aslında karşı tarafa "Bilinçaltımda bile sen varsın" demenin en eski ve en etkili yollarından biridir; çünkü doğrudan bir ilgi beyanı yerine gizemli ve masum bir kapı açar. Bu cümle, karşı tarafta doğal bir merak uyandırarak "Ne gördün?", "Nasıl gördün?" gibi sorularla iletişimin kendiliğinden akmasını sağlar ve aradaki buzları eritmek için harika bir bahanedir. Eğer aranızda zaten bir elektrik varsa, bu cümle flörtün dozunu artırmak için bir kıvılcım etkisi yaratabilir; ancak iletişiminiz çok kopuksa veya karşı tarafın ilgisi tamamen bitmişse, bu hamle biraz "zorlama" veya fazla klasik görünebilir.
Bence hâlâ işe yarıyor ama kime attığın çok önemli 😄 Eğer hoşlandığım biriyse “Anlat bakalım, nasıl görmüşsün beni? 🙃” diye cevap verirdim. Çünkü hem topu ona atıyor, hem de hafif flört kapısını aralıyor. Hoşlanmıyorsam da “Umarım kâbus değildir 😅” deyip konuyu değiştirirdim. Bu taktik niyete göre şekil alıyor aslında 💫