İnsanlar yaşadıkları şeylere nasıl sakin kalabiliyorlar?

Benim mi öfke sorunum var bilmiyorum ama sesini çıkarmayan insanları görünce ben de rahatsız oluyorum. Biz bir haksızlığa uğrarken sorun yok bizim yaptığımız haksızlık herkesin gözüne batıyor sonra bencil olmaya karar versek daha insanlar şu kadar iyi değil biz mi iyilik yapacağız desek neymiş orada bizi döverlermiş ama bizim yaşadığımız haksızlıklar konuşulmaz. Türkiye mi böyle ya da ben mi şanssızım niye bunu yaşıyorum bunu da bilmiyorum, bizim canımız yok gelsin ağzımıza s****ılsın sesimizi çıkarmayalım ama onlar yine de çok iyi insan olsunlar. Anca güçleri sesi çıkmayana yeter zaten pislikler

İnsanlar yaşadıkları şeylere nasıl sakin kalabiliyorlar?
Cevapla