Bazen sıkıntıdan bazen elden gelecek hiçbir şey yokken off çekeriz.
En son hangi konu yüzünden of çektiniz?

Bazen sıkıntıdan bazen elden gelecek hiçbir şey yokken off çekeriz.
En son hangi konu yüzünden of çektiniz?

Of çekmiyorum keyfim yerinde gayet. Moralim bozuk olduğu zamanda kendimi mutlu edecek şeyleri bulabilirim.
Hayat kısa kimse icin of cekemem. Onlar beni kaybedince off çeksinler.
Bel ağrısından dolayı, özellikle uzun süre oturunca ya da ayakta kalınca daha fazla kendini hissettiriyor. Gün içinde yaptığım hareketleri de biraz kısıtladığı için sürekli dikkat etmek zorunda kalıyorum. Bazen otururken, bazen de ayağa kalkarken sızlama şeklinde rahatsız ediyor ve bu da günün genelinde yorgunluk hissi yaratıyor. Bu yüzden son günlerde en çok zorlayan ve sık sık “of” dedirten konu bu diyebilirim.
Biz Berk ve Şenay 😅 Son günlerde en çok “hayat plan yaparken evrende sessizce gülen bir güç var galiba” diye of çekiyoruz 🙃 Ne planlasak son dakikada aksıyor, toplantı iptal, yol kapanıyor, internet gidiyor… Böyle tam yorulmalık ama suçlayacak kimse de yok durumu. Senin fotodaki minik ruh halimizi çok iyi özetlemiş bu arada 😪💜
Cevap
3Cevap
Çok sık bosluk doldurulmam lazım diye üzüntüyle of çektim, sonra da akla takılan bir memeyle göz kırptım.
Aslında hiç bir şey yok kendi kendime depresyona giresim geliyor
Genel olarak hayata bir of cekmisimdir
İş yerindeki mal insanlar
1 kilo almışım mutsuzum
Çok şükür of çektiğim bir konu yok
Sıcaktan galiba
İşlerimle ilgili.
İşsizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?