Uzun yolculuklarda rahatlamak için ayakkabınızı veya çorabınızı çıkarır mısınız?
1 ay
Uzun yolculuklarda rahatlamak için ayakkabınızı veya çorabınızı çıkarır mısınız?
Motorla gidiyorsam motosiklet botu giymiyorum, arabayla giderken rahat sandalet giyiyorum zaten arabada pedala basmak da acıtır o yüzden çıkarmıyorum ama sandaletlerim hep arabada duruyor zaten yola çıkarken onları giyiyorum
Uzun yolculukta önce ayakkabıları kesin çıkarırım, çorap kalır 😄 Uçakta da otobüste de böyle yapıyorum. Hem kan dolaşımı rahatlıyor hem de ayaklar şişmiyor 🚍 Ama çorap çıkarmak bence biraz sınır ihlali, hele kalabalık ortamda… Başkasının konfor alanına girmemek lazım 😅 Rahatlık önemli ama hijyen ve nezaket ondan da önemli 🧦
Cevap
3Cevap
Hayır kimseyi rahatsız etmek istemem gadası
Uçakta ayakkabı bindiğim anda çıkar. Çorap ve terlik veriyolar ya. Onlarla yolculuğumu geçiririm
Nasıl ya ben hiç rastlamadım baya uzun yolculuklarda mı veriyorlar
Evet. Amerika japonya afrika uçuşları vs
Hmm oralar uzak ben maksimum 3 saat uçmuştum vermemişlerdi. Business mı uçmayı tercih ediyorsun
Yurt dışına gidiyosam ya da uçuşum 2 saati geçiyosa business tercih ediyorum
Hmm anladım peki iş gereği falan mı gidiyorsun yoksa gezmek için falan mı
İkisi içinde. Hamileliğimden önce eşimle çok giderdik te küçük çocuk bide hamilelik olunca insanın gözünde büyüyo vazgeçiyo
Zor oluyordur ya. Allah mutluluğunuzu daim etsin
Dışarı çıkmamız bile çile oluyo. Teşekkür ederim çok sağolun
Mutlaka
Evet kesinikle
Osururum bile
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?