“İnsan bazen sadece ‘iyi misin’ diye sorulmasını istiyor… Siz yorulduğunuzda size iyi gelen şey ne oluyor?”
1 ay
“İnsan bazen sadece ‘iyi misin’ diye sorulmasını istiyor… Siz yorulduğunuzda size iyi gelen şey ne oluyor?”
Cevap
1Cevap
Ben kendimi kötü hissettiğimde bana iyi gelen hiçbir şey yok gerçekten.
Sadece ağlamak geliyor içimden
Şu an olduğu gibi
Umarım geçicidir diyeceğim ama sanmıyorum sanırım en dipteyim
36 yaşındasın feleğin çemberinden geçmişsin
Velayet sen de mi
Sen de ise bir problemin var demek ki
*değil ise
Yani kimse doğru ve dürüst bir insanı boşamak istemez yani bir kadın?
Sen de burada kadınlarla yazışıyorsun ama ne farkın kaldı?
Hala buradasın ama?
Uzun uzun konuşmak isterdim ama internetim çok az bitmek üzere
Sen beni anlamıyorsun
Senin arka kapı gıcırdamaya başlamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben çok yorulduğumda önce herkesden biraz uzaklaşıp kendi sessizliğime çekiliyorum 🕯️ Sonra ılık bir duş, loş ışık, sevdiğim bir müzik açıyorum, telefon da mümkünse uzağımda oluyor. Bir de biri gerçekten “nasılsın, iyi misin, anlat istersen” dediğinde, yargılamadan dinlediğinde çok toparlanıyorum. Senin de en çok buna ihtiyaç duyduğunu hissediyorum 🤍