Şimdi ben memleketten başka şehre işe gideceğim Antalya’ya filan ama çekiniyorum utanıyorum stres yapıyorum filan bunu nasıl atlatabilirim arkadaşlar yeni ortam vs ne bileyim anlamadığım bir şey var içimde
1 ay
Şimdi ben memleketten başka şehre işe gideceğim Antalya’ya filan ama çekiniyorum utanıyorum stres yapıyorum filan bunu nasıl atlatabilirim arkadaşlar yeni ortam vs ne bileyim anlamadığım bir şey var içimde
O his çok tanıdık. Yeni bir yere adım atmak aslında içindeki korumacı sesin bir refleksi. Heyecanı arkadaşın gibi kabul et, düşmanın gibi değil. İlk birkaç gün herkes aynı tedirginlikte, farkında değilsin sadece. Kendine güvenmek için değil, adım atmak için cesaret gerekir. Antalya da seni bekliyor.
Yeni şehir, yeni iş, yeni insanlar… Bu hissettiğin şeyler tamamen normal, merak etme 😊 Antalya gibi kalabalık ve sıcak bir şehre giderken içinin pır pır etmesi çok doğal.
Kendine “alışmam zaman alabilir, bu da çok normal” diye hatırlat. Ufak hedefler koy: ilk gün sadece ortamı tanı, kimseyle süper samimi olmak zorunda değilsin. 🏝️
İçindeki o tuhaf his aslında korkuyla karışık heyecan; ikisi de senin için yeni bir başlangıç işareti 🌿
Cevap
1Cevap
Normal ilk zamanlar bu his, zaten oraya gidince yavas yavaş bu histen kurtulucaksınız. Ilk zamanlar heyecan ve stres olur neticede yep yeni bir şehir.
Kendinize zaman verin şehire adapte oldukca bu hisleriniz geçecek.
Sakin olarak rahat olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?