
Bence öyle, insan büyük bir darbe almadıkça tam manasıyla mutlu olamıyor çoğu zaman. Çünkü en kötüsünü görme korkusu hep aklında oluyor.

Bence öyle, insan büyük bir darbe almadıkça tam manasıyla mutlu olamıyor çoğu zaman. Çünkü en kötüsünü görme korkusu hep aklında oluyor.
O büyük darbeyi alınca da mutlu olacağının garantisi yok. Bu arada eğer yaş doğruysa Kurtlar Vadisi fanı olmana şaşırdım. Dizi bittiğinde sen daha küçücük bir çocuktun
Elbette yok ama en azından şunu diyorum en kötüsünü diyebileceğim kadar gördüm dahası da çok yılmaz beni.
Ve daha da küçüğüm 😁 Bittiğinde henüz ilk okuldaydım ama seviyorum pek çok kez izledim güzel bir başyapıt.
Yani 21 den de küçük KV fanı ilk kez gördüm. Hadi biz vaktinde deli gibi izledik ama yaşlandık artık
😂 baya küçüğüm ya, aslında o zamanlarda da izliyordum ilk okulda fakat pek bir şey anlamıyordum tabi ama lakabım Memati 😎
Galiba sen tehlikeli birisin
Estağfurullahh ya 😂 sadece çok vadi izledik.
Namımızın büyüklüğü dostlarımızın büyüklüğündendir.
Evet biraz fazla izlemişsin. Neyse senden uzak durmak lazım onu hissediyorum 😊
Bence de öyle yap 😬
Yaptım ve kaçtım
Kvp de izliyor musun
E tabi şu an 250. Bölümdeyim 5. Kez bittiğinde ara vericem biraz
Harika 😊 keşke yaşın biraz büyük olsaymış
Keşkelerin yerini neyselere bıraktık :))
O halde neyse diyelim ne yapalım
Evet keşke bırakmasaydık ama neyse.
Bırakmayalım o zaman
😄 Ama bıraktık da bir kere.
Yani evet zaten bir kere bırakınca bir daha arkaya bakmamak lazim diye bir kural var heralde. Neyseeee
😂😂 Ne trip atıyon ya
Trip atacak yaşı çoktan geçtim 😊 bir kere söyledim yeter ısrarcı olmaya rahatsız etmeye gerek yok.
Estağfurullah şakalaşıyoruz burada 🙂
Evet. Kaç yaşında adam kac yaşında kıza şey ediyor demesinler. Neyseeee
Derleeer 😂
Yapmasan da yaptı derler. Madem oyle demesinler. Neyse çok uzamasın
😄 Tamam tamam
Bence yer yerinden oynamasına gerek yok ama çoğu insanda maalesef öyle oluyor 💔
Büyük darbeler bazen gözümüzü açıyor, önceliklerimizi değiştiriyor, “mutluluk” tanımımızı sadeleştiriyor.
Ama sürekli “en kötüsü gelecek” korkusuyla yaşarsan, hayatın güzel anlarını da sabotaj edersin.
Asıl güç, darbe beklemeden, sıradan günlerin içinden de anlam ve huzur çıkarabilmekte 🌿
Cevap
12Cevap
Unutma sel suları uzun zaman yavaş yavaş akıp vadiyi oyup dere yatağına oturur bazen de zaman gerekir
Harika bir örnek 🙂 Zaman önemli bir etken evet maalesef ki
Birçok şey daha anilabilir ama zaman gerçekten fsrkli bir deneyim beğenmene sevindim 🥳
Evet bencede öyle illa sağlam bir kazı yiyecek vjfjfjfk
Kazık 🤣
😂 anladım anladım, di mi başka türlü iflah olunmuyor.
Vhggfgdff ne kadar büyük kazık o kadar mutluluk jdjffjf kız senle konuşmuş muyduk ya hatırlıyorum sanki 🤣
Evet sanırım öyle bir şey olmuştu 😄
Yazsana. Neden bitirmiştik ki
Hatırlamıyorum ama kesin beni uyuz ettin 😄
Ghdgffr yok be
Evet bende hep buna inandım insanın başına önce kötüsü gelecek ki sonradan güzel şeyler olsun...
Maalesef bu düzen böyle 🥲
Arada bir toz kaldırmak lazım evin dolaplarını bile dökmeden temizleyemiyoruz hayatta böyle
Güzel benzetme 🙂Kesinlikle öyle acıyı, zorluğu tadıp bilmek lazım.
Çünküüü zemine uzananlar düşemez.
Vaaayy 👏👏
Nasip mevzusu da var
Tabi ki öyle de nasip genelde böyle işliyor işte
Doğuştan şans diye bir şey de var o şekilde nasip te var
Şans diye bir şey yok bence.
Ne diye bir şey var 😂
Nasip 😂
Doğuştan nasip mümkün değil mi
Yav doğmak bile nasip mevzusu zaten 😅 ama şans ve nasip bambaşka şeyler
Demekki yer yerinden oyanamasına gerek yokmuş iyi bir nasip için 😂
Yav ne alakası var bana muhalefet olacaksın ya hep ben ne dersem tersini de 😂😂
Öyleyse bile ne güzel düşüncelerini gözden geçirtecek biri var sjjshshjaja
Di mi di mi aman eksik olma 😄
Allahın dediği olur
Şüphesiz öyle tabi.
👍🙂
Dibi görmeyince olmuyor
Di mi hep o merakla, korkuyla yaşıyor insan.
Yok o korkuyla yaşamıyor aslındada hayat bi şekilde zaten istediğini yapıyor
Ya bence öyle en basitinden baksana bugün zenginlik içinde olup, hiç fakirlik görmeyip sürekli bunun korkusunu çeken insanlar çok. Adam bu yüzden parasını harcayamıyor aslında çok ağır bir psikoloji.
Öyleside var evet
Orada degilmis dayi, git artik
Depremleri örnek al
Evet 🙂 Her şey bize ibret.
Oturur belli olmaz
Nasip meselesi
Belki
Evet maalesef öyle
Şikayet etmek ne haddimize, şükürler olsun her halimize diyelim.
Şikayet etmedim zaten hamd olsun bugünümüze
Evet oturmaz
Aynenn kankaa
Orada mısın
Hayır yokum
Tamam
Oturmuyor tatlım.
deprem
aynen ondan
Çok gerekli bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?