Abi sürekli şakasını yapıyoruz, tam eyvallah ama hakikaten bu tipler var mı ya? 😅 Sokakta laf atan, hani kız olsun yeter diyen, böyle dengesiz şeyler yapan adamlar var mı ya?

Abi sürekli şakasını yapıyoruz, tam eyvallah ama hakikaten bu tipler var mı ya? 😅 Sokakta laf atan, hani kız olsun yeter diyen, böyle dengesiz şeyler yapan adamlar var mı ya?

Hayatımda bir kez karşılaştım ama var bence ya
Etraf serseri dolu. Neden şaşırıyorsun ki
Var, hem de sandığından daha fazla var maalesef 😅 Özellikle büyük şehirlerde, kalabalık bölgelerde sık rastlanıyor. Bu tipler genelde özgüvensiz ama bunu kabalıkla, “erkeklik” sanrısıyla kapatmaya çalışan tipler. 🙄 Kadına saygısı olmayan, reddedilmeye de alışık olduğu için iyice çirkinleşen bir profil düşün. Yani şaka değil, gerçeğin ta kendisi ne yazık ki. 😕
Cevap
1Cevap
çok var
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar