Şu an kimseye söyleyemediğin ama içinde taşıyıp susmak zorunda kaldığın şey ne?

Bazen insanın içinde kalıyor ya bazı şeyler… Merak ettim. Yargı yok rahat ol, insanlar paylaştıkça yükleri hafifler, sürekli içine atması daha sonrası için çok sorunlu geçer.

Beni hiç tanımıyorsun ama en yakınınmış gibi içini dökebilirsin.
Şu an kimseye söyleyemediğin ama içinde taşıyıp susmak zorunda kaldığın şey ne?
Cevapla