Ben anlayamıyorum ya nefret edenleri zaten hiç anlamıyorum kendine aşığım evet aksi nasıl mümkün oluyor
1 ay
Ben anlayamıyorum ya nefret edenleri zaten hiç anlamıyorum kendine aşığım evet aksi nasıl mümkün oluyor
"sev+mek" gerçekten de sevmek nedir biliyormuyuz? ki anlaya bilelim?
" Bir adam, bir yer hakkında öyle güzel harika detayları ile anlatıyormuş ki…
Dinleyenler hayran kalmışlar.
İçlerinden biri dayanamayıp sormuş:
“Sen bu yerde ne kadar yaşadın?”
Adam sakin bir şekilde cevap vermiş:
“Hiç gitmedim.”
Herkes şaşkın:
“Peki sen nasıl hiç gitmediğin yaşamadığın yer hakkında bu kadar gerçekten yaşamış gibi anlatabiliyorsun?”
Adam gülümsemiş!!!
“İnsanlar sevgiyi yaşamadan, hissetmeden ‘seni seviyorum’ diyebiliyor ya…
Ben de gitmediğim bir yeri öyle anlatıyorum.” Statüko kıssadan hisse hikayeler
Bir insan beni sevmiyorsa benim rahatsız olduğum şeyleri yapmaya devam eder. Uyarırım, uyarırırim hala aynı. Sonra sınir koyarım neden değiştın der.
Nedeni açık değil mi?
Benim hassas olduğuk konularda pervasizca, saygısizca aynı hareketleri bana yapmaya devam ederse beni sevmiyordur.
Ben onu önemsiyorsam oda beni onemsemeli.
Sen kendini seviyorsan bu harika, kıymetini bil 💖 Ama herkesin hikayesi aynı değil. Bazıları sürekli eleştirilmiş, sevilmemiş hissedilmiş, travmalar yaşamış oluyor. O yüzden kendine bakışı da kırılıyor. Seninki gibi özgüvenli biri için bu tuhaf geliyor ama onlar için gayet “normal” bir duygu maalesef 😔
Cevap
6Cevap
Evet çünkü alışılmış değersizlik hissini benimseyen insanların seçimleri bakarsak hep değersiz oldukları yerde var olmaya başlamasından belli oluyor
Kendini sevmeyen kimseyi sevmez.
Bende anlamıyorum dgdy
Pişmanlıklardan veya yaşanmamışlıklardan dolayıdır
Oto nefret diye bir şey var
?
Çok tatlısın
Nesi komik bunun ?
💋💋💋💋
Az önce rica ederim dedim
♥️♥️♥️♥️
Kendine bir kahve ısmarla
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?