Hayattan aşırı sıkılmak ve hiçbir şey yapmak istememek normal mi, sizde de oluyor mu?

Size de oluyor mu bazı konularda boşa gidip geliyorum diye düşündüğünüz, bana şu sıralar çok oluyor, genel olarak hayattan aşırı sıkıldım, zorunluluk olmasa hiçbir şey yapasım yok
Hayattan aşırı sıkılmak ve hiçbir şey yapmak istememek normal mi, sizde de oluyor mu?
Cevapla