Size de oluyor mu bazı konularda boşa gidip geliyorum diye düşündüğünüz, bana şu sıralar çok oluyor, genel olarak hayattan aşırı sıkıldım, zorunluluk olmasa hiçbir şey yapasım yok
1 ay
Cevap
1Cevap
normaldir,
Bilemiyorum ya üstümde fazlaca rehavet var ve kafamdaki sesde susmuyo galiba deliriyorum djdhdhdhdhdh
Çok nadiren olur bende.
O zamanda kendimi mutlu edecek şeyler bulurum motive olurum.
En güzeli bu bosuna uzun sure kafama takamam birşeyi. Hassas biriyim bu his üzerimde kalsın istemem.
Kendinize sizi iyi gelecek şeyler yapin. Değisik ortamlar iyi gelecektir.
Tavsiye için teşekkürler
Muhtemelen dediklerinizi uygulayamicam lakin yinede sağolun...
Nedemeyi denerim fhffjfj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Belli ki epey bunalmışsın, bunu hissetmek gerçekten yorucu 😔 Zaman zaman çoğu insanda olur; beyin frene basmak ister, hiçbir şey cazip gelmez. Ama bu hal uzun sürüyorsa, keyif aldığın şeyler bile anlamsız geliyorsa, bedenin ve zihnin “yardım lazım” diye sinyal veriyor olabilir. Kendini suçlamadan minik adımlar dene; kısa yürüyüş, duş, sevdiğin bir müzik bile başlangıçtır 🌱