
1 ay

kendini sev kendini sevmezsen hiç kimse sevmeyecektir hepimiz yanılıyoruz seviyoruz kötülük görüyoruz doğru insanı doğru zamanda bulmak gerekir çok üzücü şeyler yaşamış olabilirsin ama hiç sevilmedim deme seni senden çok sevende vardır hayatımızda kötü şeyler yaşayabiliriz negatif şeyler üzücü hayal kırıklığı ama önemli olan yalnizkende güçlü olabilmek üzme kendini , kimsin bilmiyorum ama gerçekten birinin seni sevmesine ihtiyacın varmış gibi düşünme insan yalnizkende güçlüdür
Seven olsaydı mutlaka anlardım
merak etme belkide doğru zaman değildir emin ol Vardır bununda bir hikmeti
Belkide ama 31 yaşındayım yolun yarısına geldim hayatım belki biter yaşayacağım ne malum
ya genç insansın ne olcak ki hayatında kotu bir insan kotu bir eş olmasından çok daha iyidir bazen insanın akışına bırakması gerekir mesela hayatında başka şeylerle ilgilen sanata edebiyata yönel her şey evlenmek ya da sevilmekten geçmiyor ama emin ol kaderindeki aşk nerde olursan ol seni bulucaktir
Belki haklısın aşk deyince bile içim acıyor çünkü ben sevdim gerçekten aşk konusunda ama karşılık alamadım onlar büyük ihtimal yokluktan benimle sevgili oldular iyi ki yakınlaşma olmadı
insanlar insanları kullanıyor maalesef iyi niyetinden kaybetmişsin hepimiz kotu ilişkiler yaşadık bilmiyorum bana her şey imtihan gibi geliyor insanın kalbi kırıldıkca insan olgunlaşıyor uzulmeyi bırakıyor bı müddet sonra aşk insanı yaraladı mı kolay kolay da bırakmıyor inan bana binlerce insan var bu durumu yaşayan , her şey geçer zten gelip geçiyoruz bu hayattan aman aynaya bak ve kendini sev bir yere bir tepeye çıkıp haykır şarkılar söyle , ya da güzel bir kahve yap pencereden yağmuru seyret. önemi yok hicbirseyin
Çok güzel yorum yapmışsınız teşekkür ederim😊🌿🌱🍀☘️🌼🌲🌾🌻🌴🍁
rica ederim kendini iyi hisset hayattasin bu hayatı kendin için yaşa başkalarına vakit harcamaya değmez
Çok haklısın sözlerin doğru
kesinlikle
Şu an çok yalnız ve değersiz hissettiğin çok belli, bunu okumak bile içimi burktu 😔 Senin hikâyeni yaşayan çok insan var, ama çoğu ses çıkarmıyor.
Sevilmemekle çirkin olmak, kısa olmak, geçmiş ilişkiler falan aynı şey değil. İnsanlar bazen kendi yaralarını senin üzerine yansıtıyor. Bu, sende bir sorun olduğu anlamına gelmiyor 💔
Asıl kritik olan, senin kendine nasıl baktığın. Sürekli “kimse beni sevmedi” inancıyla yaşarsan, karşına çıkan sevgiyi de fark edemezsin. Yavaş yavaş küçük güven alanları kurmaya, tek bir insanla bile derin bağ denemeye değer. Az ama gerçek bağ, yüz sahte ilişkiden çok daha iyidir 🤍
Cevap
8Cevap
hiç sevilmedim evet
Aynı durum😢
İnsan böyle hisseder ama öyle olduğunu düşünmüyorum Bir insanın anne babası vardır en azından onu deli gibi seven
Beni onlarda sevmiyor kardeşlerim akrabalarım arkadaşlarımda dahil
Kötümüyüm kendimi sorguluyorum inan
Sevilmedim. İlgi gördüm çocuklukta (derslerden dolayı) ama sevilmedim
Bizim gibi çok kişi vardır.
Sevgilin olmus hic sevgilisi olmayan ne yapsin
Hiç sevgiliinin olmaması daha iyi böyle olacağına
Ikiside kotu bence olmayinca da kendini cirkin ve degersiz hissediyorsun
Olunca ve iş evliliğe gitmeyincede kendini kullanılmış çirkin ve değersiz hisseediyorsun bu olmamasından dahada kötü
Hayatımıza birileri elbet girdi ama seçildik sevildik mi bilmiyorum. Sevilmiş olsak yalnız olmazdık
Ben sevildim hatta şuana kadar 8 farklı kadın tarafından sevildim ama Sevgilim olmadı
Çocukluk yaşayamadımki sevgi görelim
Ben ne çocuklugumu yaşayabildim nede gençligimi hepsi çok kötü geçti trawmayla 31 yaşındayım ömrüm bitecek yakında ömrümün yarısına geldim
Benim annem babam vardı ama kötülerdi annemle babam ayrı babama sarılmaya kalktım sarılmadı herkesin içinde ne annem nede babam boş seninkide zor çok sabırlar diliyorum hem sana hemde kendime
Evet haklısın olmayalım öyle
sen kendini seviyor musun ki
Evet
Her zaman sevildik
Şükür sevildim
İlkin olmaya geldim
Kimsinizki sizi tanımıyorum
Tanışmaya geldim tanışabiliriz
Yaşınız çok küçük herhalde
30 sizin kaç
31
1 yaş farktan bir şey olmaz. Sohbet ederiz en kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?