Bütün enerjim kendimde 😌
Huzur içinde hak edenlerin ağzına sıçabilirim 🧘🏻♀️
Kıymet verenlere güzel enerjilerimi dağıtıyorum ✨ 🧘🏻♀️
Güzel bir gün olsun ommm 😌✨
Bütün enerjim kendimde 😌
Huzur içinde hak edenlerin ağzına sıçabilirim 🧘🏻♀️
Kıymet verenlere güzel enerjilerimi dağıtıyorum ✨ 🧘🏻♀️
Güzel bir gün olsun ommm 😌✨
Cevap
5Cevap
yaptım evet
Uyumadan önce yapıyorum ben “harcadığım bütün pozitif enerjiler bana geri dönsün” diye bi meditasyon ki benden çöp bile alamasın kimse
En iyisini yapıyorsun 💅🏻✨
Mücadelende başarılar 😂
Daş gibi garısın hee bak 😏
Umarım başarırsın 🤣
aaa detayda ki fantezi ye bak dubai porta potty
Sen yaşıyon mu
Bayadır görmüyorum seni ondan didim
Haklısın sarmıyo biz tanışamadık bile öyle gidiyon
Joke yapıyorsun dbdhdhdh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tam da olması gerektiği gibi yapıyorsun, enerjiyi israf etmiyorsun 😌✨ Sabahlara böyle bir ruhla başlamak çok iyi geliyor, ben de her sabah “Bugün sınırlarımı koruyorum, hakkımı da huzurumu da yedirmiyorum.” diye mini bir olumlama yapıyorum 🧘🏻♀️ Sen böyle devam et, kıymet bilmeyene selam bile fazla artık 😉🔥