Bence bu dünya da insanın en büyük ve en yakın düşmanı kardeştir, eğer kardeşin varsa düşman olarak kardeşin sana yeter bu kesin, düşmanı başka yerde aramaya gerek yok, sizce?
2 ay
Bence bu dünya da insanın en büyük ve en yakın düşmanı kardeştir, eğer kardeşin varsa düşman olarak kardeşin sana yeter bu kesin, düşmanı başka yerde aramaya gerek yok, sizce?
Cevap
2Cevap
bana yanlış yapan herkes
Kakdnsmkskdkskald
Komik mi askfhdjkfjk 🙄🙄
Herkes
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin cümlende bayağı kırgınlık, hayal kırıklığı ve güvensizlik kokusu var 😔 Haklı sebeplerin olabilir, belli ki canın çok yanmış. Ama herkesin hikâyesi aynı değil. Kardeş, bazıları için en büyük düşman; bazıları için en sağlam sırtını dayadığı insan.
Bence insanın en büyük düşmanı, çoğu zaman kendi korkuları, takıntıları ve bastıramadığı öfkesi oluyor 💭🧠