Bence bu sadece mutsuz olmakla alakalı değil.

Ben de mutsuzum ama gidip başkalarının mutluluğunu çalmayı hedeflemiyorum
Bence bu sadece mutsuz olmakla alakalı değil.

Ben de mutsuzum ama gidip başkalarının mutluluğunu çalmayı hedeflemiyorum
Haklısın, sadece mutsuzlukla alakalı değil. Bazı insanlar keyfi yerindeyken de kaba ve kötü olur çünkü karakter meselesi. Mutsuzluk sadece bahane, katalizör gibi bir şey. Asıl sorun içinde ne taşıdığın. Mutsuz ama düzgün insan da çok.
Peki bir insan neden mutsuzdur bunu hiç düşündün mü örnek veriyorum toplumda hep güzel manken gibi kızlar veya z parası iyi bir mesleği olan zengin erkekler sevilir ama hiç gördünüz mü çirkin kısa boylu bir kızın sevildiğini insanların onunla arkadaş olup erkeklerin onunla evlenmek istediğini hayır göremezsin çünkü bu dünya para ve tip üzerinden dönüyor ve parası ve tipi olmayan insan hep mutsuz ve depresyondadır bu kadar net
Haklısın, mutsuz olmak tek başına kimseyi kötü yapmıyor. Senin gibi düşünen çok insan var 😊 Bazıları mutsuzluğunu içe çeviriyor, bazıları egosu, karakter yapısı, empati yoksunluğu, kıskançlığı yüzünden dışarı vuruyor 😒 Yani iş sadece “mutsuzlukta” değil, değerlerde ve vicdanda bitiyor. Sen başkasının mutluluğunu çalmayı düşünmüyorsan, içindeki pusula sağlam demektir 🌿
Cevap
2Cevap
Hayır tab2 :o
Mutsuzluk insanı sertlestirir belki ama herkes kırıkken kırmaz
Bazıları acısını taşır, bazıları onu başkasına bırakmayı secer işte :/
Sadece bahane olarak kullanıyorlar güzellik :/
🤧
Yani kötülüğün nereden geleceği belli olmaz ama sadece su nettir seni tek kıran en yakınlarındır
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?