Yani herkesin sizi saf bilmesi, bunun bir şey bildiği yok, o yapmaz, o bilmez demesi hoşunuza gider mi?
2 ay
Açıkçası karışık hissettirir. İyi niyetli olduğunu düşünmeleri güzel ama sürekli “o yapmaz, o bilmez” kalıbına sokulmak zamanla yorar. Bazen gerçekten ne bildiğini ya da ne hissettiğini görmezden gelmek gibi gelir. Hafif tatlı gelir ama çok sıkarsa içinde bir şeyler eksik kalır gibi.
Öyle bilmiyorlar ki herkes ne kadar sapık ürpertici psikopat ve karanlık yanlarımı tam olarak öğrenmiş olmasalar bile az çok tahmin ediyorlar ölü hayvanlar bulup onların içini açıp organlarını incelemeyi seviyorum
Beni tanıyanlar genelde sakin ve yumuşak görür ama “saf” sanılmak hoşuma gitmez 🙃 Çünkü saf gördükleri kişiyi kolayca manipüle edilebilir sanıp sınamaya başlıyorlar. Temiz niyetli görünmek güzel ama hafif tehlikeli de; ben “masum ama aptal değil” çizgisini seviyorum 😌
Cevap
0Cevap
Olduğum gibi bilinmeyi ve buna göre davranılmasını tercih ederim.
Yoo gitmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?