Daha gençliğimin başındayım ama her kararın çok önemli olduğunu biliyorum ve bazen bazı şeylere yön vermekte zorlanıyorum. Siz nasıl yönetiyorsunuz?
2 ay
Kendinle tanış
Bunu seanslar ile yap. Kendi kendine
Düşün
Değerler kavramlar önceliklerutlu edenler hayaller yetenek ve ilgiler
Bunu yapsamda kafamı dışarı çıkardığımda acı gerçeklerle karşılaşıyorum
Yeteneğimin burada bir saygısı yoksa ne yapmalıyım?
Çare aramaktan zarar gelmez
Akışına bırakarak her şeyin bir zamanı var
Akışta kaybolurmuşum gibi hissediyorum
Genç yaşta her karar dev bir dönemeç gibi geliyor, çok normal bu his 🌱 Ama aslında hayat tek büyük karardan değil, küçük denemelerden oluşuyor. Ben genelde önce “şu an neyi merak ediyorum, neyi öğrenmek istiyorum?” diye soruyorum kendime, sonra ufak adımlarla deniyorum 🎯 Hata yapmayı da sürecin parçası gibi görüyorum. Yani rota çizerken kurşun kalem kullan, silip yeniden çizebileceğini bil ✏️💫
Cevap
3Cevap
karar vererek
Kaygılı oluyorum. Çok düşündüğümde herşeyden bir şey çıkarıyorum
Maalesef hayatımı şekillendiremedim 37 yaşındayım hâlâ bir hayatım yok
Abla çok geç değil bence farkındasın en azından buda birşeydir. Belkide yaşadıklarının verdiği yorgunluktan şekillendiremiyorsundur
Pardon abi. Geç değil valla geçenlerde bir tane dede 70 bilmem kaç yaşında yks ye girmiş ahjdhwhsha bence hiç bir şey için geç değil. Belki doğru zamanda her şey istediğin gibi olur
O zamanlar için kimse bir şey yapamaz ama şu an kendin için birşeyler yapmak istiyorsan tam sırası
Adım atıp atmamak senin tercihindir her şey bir anda olmaz insanlardan vefa beklememek lazım. Ne yaparsan kendinedir
cesur kararlar aldım çok şükür iyi sonuçlandı bir çogu
Sekillendiremedim
Bir yerden baslamak lazım🫠
Şekillendirmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar