Rastgele biriyle 2 sohbet ediyoruz hemen kendini sevgili falan olduk sanıyor 🙄 sürekli konuşacağız falan sanıyor. Yani bu kadar kısa sürede alışmış da olamazsın ki birine 🤷🏻♀️ her neyse ✍🏼
1 ay
Bana neden aylarda geçse flörtte kalıcak olanlar denk geliyor shdjglg ayarsız hepsi 😂
Aslında açıklaması şu. Çok boşluktalar ve yapışıp kan emme derdindeler. Tam tersi olanlar da ilişki sorumluluğu alıcak kadar kendine güvenmiyor. Adam yok denicek kadar az bu devirde
Asosyal ya da . Arkadaşı olmayan yalnız insanlar
Bazıları oyle ama herkes ayni değil.
Zaten konusmanın gidişatindan anlaşılabilir.
Uzun zamandir tektir, nefes alan her kadına yürüme isteği olan bir erkektir muhtemelen.
Artık kim kabul ederse ona aynı anda bir kaç kıza yazarlar hangisi evet derse o yolda ilerlerler😀
Böyleleri çok itici.
Kendilerini ne sanıyorlar anlamıyorum.
Çok değişeni var bence bu yanlış anlaşılmaların. Bazen arkadaşça konuşurken flörtöz olunabiliyor. İyiye giden iletişimin en zirve noktasında öyle gibi düşündürebilir normaldir. Genelde kafa dengi insanlarla arkadaşça sohbet etmede flörtöz olduğumu belirtirim. Yanlış anlaşılma olmasın diye. Net olmakta fayda var her zaman.
Altaybey seni gördüğüme sevindim
Aaaa hemen tanıdın ahaha nasılsın görmeyeli
İyiyim şükür. Aynı 😅😅 sitede tanıdık görünce yolda arkadaşımı görmüş gibi seviniyorum ahahah sana niye öyle yapıyorlar
Evet senin eskiler yeni hesap açtılar ahshdhdhdh neyse benden duymuş olma 😁😁😁 özlemişler belli
Estağfurullah 😁
O ne söz Hahahah ben bilmem ben masumum 😔
Tamam eski dost düşman olmaz 🫱🏻🫲🏼😁
Onun beyni çükünde de ondan
Bunun adı duygusal açlık ve biraz da hayal kurma bağımlılığı 😅 Bazı insanlar en ufak ilgiyi “ilişki sinyali” sanıyor. Özellikle yalnız, özgüveni düşük ya da ilişki deneyimi az olanlarda çok olur 💔 Sen sınırlarını net koy, beklentini açık söyle. Onların hızlı bağlanması senin sorumluluğun değil, sadece iletişimi netleştirmen yeterli 😉
Cevap
28Cevap
Sohbet etmeyi unutmuş insanlar
Samimiyeti yakalayınca insan bir anda ne oldu bitti merakı içine düşüyor
Yok yaaa bazıları bu şekilde her insan öyle değil.
Hmm bilemiyorum. Kendim için böyle olurdu
O zamana kadar ona sizin gibi yaklaşan olmamışsa sizi farklı bir yere koyuyor olabilir.
Bunun olmasını istemiyorsanız konuşma şeklinizi ve tavrınızı değiştirin.
Veya karşı tarafın anlayacağı şekilde duvar koyun.
İnsanların maalesef genelinde bu durum var. Sohbet edemezsin arkadaş kalamazsın bir konuda görüş belirtemezsin. Bunları yaşadığınız zaman tamam biz neyiz sevgili mi olduk diye hemen tribe giriyorlar.
Bence psikolojik olarak sıkıntılı bu tipler. Ciddi sıkıntılı hemde. Saplantı yapıyor reddediliyor gibi hissediyor biraz sohbeti azaltınca
En kötüsü de o zaten karşıdaki insanı saplantı haline getiren tipler. Bir anda sanki sevgiliymiş gibi davranmaya başlıyorlar kıskançlıklar tripler. Her sohbet eden kişi onlara göre kendilerini beğeniyorlar potansiyel sevgililer..
Hemen aşık ediyosun demek kendine. Altarın oğlu tarkanda bi kadın vardı ya büyücü onun gibisin demek😅
Ben her seferinde belirtiyorum ki o yola girmesin...
Bir yanlışım olduysa çok özür dilerim hanımefendi 😔
Kafa gidin heralde görünmeyen kanatlarla sana havalanıyor
Belki de ya tutarsa diye böyle yapıyorlardır. Anlamak zor.
Millet ajjj ajj ondandır 😂😂😂😂
Bunlar hayatlarında sevgi görmemiş tipler
eve nezaman geliyon sen boş ver simdi bunlari, yemek hazir coktan 😔
Yemek mi hazır 🙄 ye sen ben gelmiyorum
kacinci oluyo ama bu, valla biktim şu yemekleri dokmekten, yazik yazik 😔
İşte bende senin gibi düşünüyorum biriyle sohbet etmek istiyorum ama bulamıyorum
niyet belli sen ne beklliyon kank mı olacaktınız
Kanka niye olayım mecbur muyum
erkeğin niyeti bellidir kalkıp sana niye değer versin konusuyorsa belli ki hoslanmıstır ve ilerisini düsünür sen konusacaksın bisey düsünmeyeceksin o senin sorunun ama erkek konustuğu kisiyi secer begenir yürür erkek olmak bunu gerektirir neyi cozemiyon
Tamam orası öyle de hemen sevgili olduk anlamına gelmez. Zaten davranışlar da belli eder. Ben bakarım karşımda ki gerektiği gibi ilgiliyse tamam benle bişeyler düşünüyor derim ama o kendini geri çekerse de kendi bileceği iş. Bu bazı insanlar da yok işte kabullenmiyor hemen triplere giriyor ya da fazla anlam yüklüyor
cunkü erkektir sen güzel kardeşim konus bence erkek olmak karı gibi sohbet edip bisey hissetmemek değildirr onu güzel kardeşim yapar erkek adam gider yürür olursa olur olmazsa sq der gecer
Halbuki kelimelik oynamıştık
Heeee sen demek benden başkasıyla da oynadın
Seni diyorum
Hahahahsh nasıl güzel yeniyordum
Sen yenildin kaçtın
Kaçtım mı 🙄 nereye 🤷🏻♀️
Bunadın mı noldu
Ne kaçması beee kayıtlar duruyor bak elimde heee ona göre he
Olum sonlara doğru hep ben yeniyodum ağlıyordun
Yazık, kıyamam 😂
Tam olarak ne demek istedin
Sıkıntılı tipler. Psikolojik sorunları olduğunu düşünüyorum
Burdakiler öyel
burası için çok normal abaza tayfa çok
bazı insanların yapısı öyle ya
Herkesin yapısı ve karakteri farklı
Konuşma ve aradaki enerji önemlidir
Güzelliğin gözünü kamaştırmış olamaz mı?
çoluk cocuk işte
iyy gercekten
Tamam
Memleketin neresi
Ne fark eder
Belki eskiden konuştuğum aşık olduğum kişisin 🤷🤷
Değilim
Bu hesapla hiç konuşmadım başka hesaplarım oldu
Arkadaşım bu kadar kolay mı aşık olmak gözünü seviyim
Elbette değil ve bu olay üç dört sene önce oldu, insan aşık olduğu kişiyi unutamıyor, bu kadar kolay değil
Yanlış numara
Okey
Zihniyet bozukluğuu
Çok haklısınız
burada öyle
Boşveriniz
Günümüzün sorunu
Sevgi açlığı
Boşluktalar
Vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?