Bir insanı ne zaman “dost” olarak görürsünüz, veya ideal bir sevgili/eş?

Bazı erkekler vardır veya kadınlar, zor zamanında yetişir, elinden tutar ayağa kaldırır, keskin gözleri vardır hemen yakalar ve yetişir. İşte bu kişiler dosttur. Bir de empati yeteneği yüksek insanlar vardır, sen sussan bile, gizlesen bile gözlerinden görür sorunun olduğunu ve o anda yüzü değişir senin hissettiklerini anladığı için. İşte bu da ideal eştir
Bir insanı ne zaman “dost” olarak görürsünüz, veya ideal bir sevgili/eş?
Cevapla