Kadınlar kalbiyle mi aklıyla mı seçim yapınca daha mutlu oluyor sizce?

Kadınlar seçimlerini akıllarıyla mantıklarıyla yaptığı zaman aşırı mutlular.. bu oluyor ki bu kadınlar akıllı oluyor. Kalbiyle hareket eden kadınlar da hep mutsuz, baskın hayat yaşıyorlar bir söz vardır ağaç yaşken eğilir diye, başta her şeyi ele almak en iyi :) bu yüzden mantığını aklını kullanan kadınlar bir adım önde diğerlerini koy çuvala kanala at boş teneke bile ses çıkarır

Kadınlar kalbiyle mi aklıyla mı seçim yapınca daha mutlu oluyor sizce?
Cevapla