Güncellemeler
1 ay
anonimsiniz anlatın rahatlayın işte
Evet var. Herkesin içinde kimseyle paylaşmadığı şeyler olabilir diyebilirim. İnsan bazı duygularını ya da yaşadıklarını anlatmak istemeyebilir, içinde tutmayı tercih eder. Bu da çoğu zaman normal bir durum, herkes her şeyi paylaşmak zorunda değil.
Çoğu insanın kimseye anlatamadığı en az bir hikayesi, yıllardır taşıdığı bir sırrı vardır 💭
Benim de var, hem de birkaç tane. Anlatmaya kalksam dengeler değişir, ilişkiler etkilenir diye susuyorum bazen.
Bence önemli olan kimseye söyleyemesen bile kendine dürüst olman ve o yükün altında ezilmemeye çalışman 🤍
Cevap
2Cevap
hayır yok..
Olmaz mı ah bi anlatsam
İnsanım olmuştur elbette
Hayır yok.
var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?